Astri Bjerke Syversen

Autorisasjon (2004)

Astri Bjerke Syversen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Astri Bjerke Syversen

Fantastisk tannlege – absolutt å anbefale videre!

Klinikk: Holmboesgate Tannlegekontor Skrevet

Har tannlegeskrekk, eller som jeg fikk vite hos Holmboesgate heter det odontofobi, i ganske stor grad. Så stor at jeg svetter hver gang jeg finner meg i deres stol.

Hos Astri følte jeg meg ganske godt behandlet og godt ivaretatt. Det var god atmosfære hun er hyggelig person og er ganske lett å snakke sammen med. Har fått gode råd underveis og forklaringen i forkant av hva som skal gjøres. Hun har gjort jobben sin forsiktig så jeg følte ingen smerter eller noe ubehag i det hele tatt.

Første gang jeg gikk fra tannlege med god humør og er klar til å komme tilbake!

Absolutt å anbefale videre!

Hyggelig og behagelig tannlege

Klinikk: Holmboesgate Tannlegekontor Skrevet

Jeg var hos tannlegen for første gang på mange år, og gjorde mye research etter en god tannlege på forhånd. Valget falt på Holmboesgate tannlegekontor, og jeg hadde en veldig god opplevelse! Astri var forsiktig og behagelig, forklarte hele tiden hva hun gjorde, og overbehandlet ikke. Det ble et hyggelig møte med tannlegen, noe jeg faktisk hadde gruet meg til i flere år... Denne tannlegen fortjener skryt og er absolutt å anbefale!

Snill og forsiktig

Klinikk: Holmboesgate Tannlegekontor Skrevet

Hun er veldig forsiktig, og det er sjeldent noe gjør vondt. I tillegg er hun hyggelig, og har stor forståelse for at jeg ikke har noe lyst til å være i stolen hennes.