Astri Bjerke Syversen

Autorisasjon (2004)

Astri Bjerke Syversen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Astri Bjerke Syversen

Den absolutt beste tannlege-opplevelse jeg hatt

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Astri er så utrulig behagelig som person og så flink til å utføre jobben sin. Har aldri hatt en bedre tannlege opplevelse enn med henne. Gjorde ikke vondt og var heller ikke ubehagelig en eneste gang under undersøkelsen.

Også vert å nevnes, min forrige tannlege mente at jeg måtte gå 2 ganger hvert år da jeg slet med tannstein.
Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på nesten 2 år når jeg kom til Astri. Hun mente at jeg ikke hadde noen spesielle problemer med tannstein og ga beskjed om at jeg ikke måtte komme tilbake på ny time før om 1,5 år. Dette synes jeg at det sier veldig mye om at hun er seriøs og ikke prøver å kun tjene penger på sine klienter..
Anbefaler virkelig Astri til alle jeg kjenner etter mitt besøk.

Veldig flink og hyggelig

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Astri har vært min tannlege i mer enn 10 år, siden hun holdt til i Holmboes gate. Jeg er meget godt fornøyd. Hun er alltid presis, informerer veldig bra og er hensynsfull og dyktig.
Veldig pent og rent kontor. Hyggelig resepsjon.

Flink, behagelig og livredder for meg med tannlegeskrekk

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Hun jobber så rolig og nøye, forklarer godt og jeg har aldri følt meg så trygg hos en tannlege før. Overbehandler ikke, noe min tidligere tannlege gjorde og som kostet meg dyrt. Kan ikke anbefales nok!

Flink, rolig og avslappende

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlegen på 8 år. Etter en time hos Astri gleder jeg meg til kontroll om 1 år. Anbefaler alle som kanskje tenker at de ikke gidder/ikke orker/ikke tør dra til tannlegen å gi Astri et forsøk. Jeg er veldig glad for at jeg gjorde det.

Super tannlege!

Klinikk: Holmboesgate Tannlegekontor Skrevet

Jeg har såre tannhalser og trenger aldri være redd for at hun skal forglemme seg og komme borti dem, selv ved tannrens. Det og andre behandlinger har vært utrolig godt utført! Har vært kunde i åresvis.