Ellen Cecilie Brunstad

Ellen Cecilie Brunstad er tannlege i Molde

Siste vurderinger av Ellen Cecilie Brunstad

Trygg og flink tannlege

Klinikk: Tannlegekontoret Molde Brygge Skrevet

10/10, hatt samme tannlege i over 10 år. Tannlegeskrekken er borte og jeg føler meg godt ivaretatt hos henne. Hyggelig betjening. Anbefales!

Roligheten selv

Klinikk: Tannlegekontoret Molde Brygge Skrevet

Hadde klagd til fastlegen om smerte i kjeven, ble ikke trodd. Fikk bare resept på smertestillende.

Da jeg var hos Ellen på årlig kontroll nevnte jeg dette. Hun tok meg på alvor og sendte meg videre til sykehuset, det viste seg at jeg hadde kreft i kjevebeinet - Hadde hun ikke sendt meg videre er det ikke sikkert jeg hadde vært i live i dag! Er så takknemlig for at jeg ble møtt med forståelse. Anbefales!!!

De andre på tannlegekontoret er også veldig hyggelige og imøtekommende. Det er alltid så hyggelig å komme dit.

Veldig bra!!

Klinikk: Ellen Cecilie Brunstad Skrevet

Begynte hos Ellen etter at jeg fikk anbefalt henne fra flere venner og kjente. Har alltid vært redd for bedøvelse men når Hun setter den, merker jeg ingenting. Har aldri opplevd så lite vondt i en tannlegestol. Hjelper på at hun er en veldig rolig og behagelig person
Kan anbefales!!

Endelig føler jeg meg trygg

Klinikk: Ellen Cecilie Brunstad Skrevet

Ellen lytter og forstår, og tar hensyn til meg. Jeg var kjemperedd for en rotfylling jeg måtte gjøre, men dette tok hun virkelig hensyn til.
Hun er veldig flink til å vise og forklare underveis,det gjør meg beroliget i en ellers ubehagelig setting. Veldig fornøyd med besøkene jeg har hatt hos henne, da jeg føler meg hørt og ivaretatt.
Anbefales til alle redde og engstelige pasienter.

Den aller beste!

Klinikk: Tannlegekontoret Molde Brygge Skrevet

Dette er en fantastisk tannlege som faktisk får deg til å slappe av i stolen selv om stolen er det siste stedet man vil være. Har lenge ungått tannlege men etter å ha funnet Ellen har jeg startet med årlige kontroller :)

Her blir man møtt med varme og trygghet. Man føler seg alltid velkommen. Anbefales!