Tannlegekontoret Molde Brygge

Tannlegekontoret Molde Brygge holder til i Molde

Siste vurderinger av Tannlegekontoret Molde Brygge

Trygg og flink tannlege

Tannlege: Ellen Cecilie Brunstad Skrevet

10/10, hatt samme tannlege i over 10 år. Tannlegeskrekken er borte og jeg føler meg godt ivaretatt hos henne. Hyggelig betjening. Anbefales!

Meget dyktig

Tannlege: Gunnhild Benedikte Farstad Bjerkeset Skrevet

Dette er tannlegen for oss som ikke vil ha smerter når vi må reparere våre tenner. Fikk akutthjelp med rotfylling og oppbygging av en annen jeksel med to store hull. Følte meg trygg fra første sekund, alt ble gjort grundig og nøye. Hun kan sitt fag. Anbefales.

God opplevelse.

Tannlege: Ole Sigurd Visnes Skrevet

Siden veldig ung alder har jeg slitt med store tannproblemer. Har derfor også vært innom endel tannleger igjennom årenes løp. Noe av den samme type behandling jeg har mottatt hos Ole sigurd, har jeg også mottatt andre plasser. Men samtidig hatt en helt annen opplevelse. Ole sigurd oppleves som svært,svært dyktig innen sitt fag, og jeg kan ikke anbefale dette tannlegekontoret nok. Resepsjonen fortjener også ros for å være svært imøtekommende og hyggelig.

Roligheten selv

Tannlege: Ellen Cecilie Brunstad Skrevet

Hadde klagd til fastlegen om smerte i kjeven, ble ikke trodd. Fikk bare resept på smertestillende.

Da jeg var hos Ellen på årlig kontroll nevnte jeg dette. Hun tok meg på alvor og sendte meg videre til sykehuset, det viste seg at jeg hadde kreft i kjevebeinet - Hadde hun ikke sendt meg videre er det ikke sikkert jeg hadde vært i live i dag! Er så takknemlig for at jeg ble møtt med forståelse. Anbefales!!!

De andre på tannlegekontoret er også veldig hyggelige og imøtekommende. Det er alltid så hyggelig å komme dit.

Den aller beste!

Tannlege: Ellen Cecilie Brunstad Skrevet

Dette er en fantastisk tannlege som faktisk får deg til å slappe av i stolen selv om stolen er det siste stedet man vil være. Har lenge ungått tannlege men etter å ha funnet Ellen har jeg startet med årlige kontroller :)

Her blir man møtt med varme og trygghet. Man føler seg alltid velkommen. Anbefales!