Kine-Lee Fuglesang

Sinsenterrassen 9 0574 Oslo

Siste vurderinger av Kine-Lee Fuglesang

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Har vært hos Kine-Lee på Sinsen Tannhelse tre ganger og sitter igjen med en like god følelse etter hvert besøk. Hun er imøtekommende, blid og proffesjonel i yrket sitt. Forklarer underveis i behandlingen og gir gode tilbakemeldinger på hva man er god på, og råd til forbedring om det trengs. Anbefales!

Den beste tannlegeopplevelsen så langt!

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Har kviet meg lenge for å gå til tannlege da det var altfor lenge siden siste tannlegebesøk og jeg har slitt med tannlegeskrekk. Oppsøkte til slutt tannlege Fuglesang etter anbefalinger fra venner! Hun tok seg god tid til å forklare hva hun gjorde underveis, og prøver ikke "prakke på" mest mulig behandling som jeg føler mange tannleger i privat sektor gjør!
En veldig hyggelig opplevelse for en som sliter med tannlegeskrekk og hit skal jeg definitiv komme tilbake!

Veldig omtenksom og oppdatert tannlege

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Tannlegen er veldig omtenksom, tar seg god tid til å lytte til pasientene sine og holder de hele tiden oppdatert på hva hun gjør. I tillegg er hun god til å gi råd for å forhindre dyre tannlegetimer i fremtiden (for eksempel hvordan unngå betennelser og hull). Anbefales!

Dyktig og flink med mennesker

Klinikk: Tannhelsehuset AS Skrevet

Tannlegen gjør alltid en meget grundig jobb. Hun er flink til å komme med råd, samt flink til å si fra om forhold som kan gi hull.

Hun bruker alltid nødvendig tid. TOPP tannlege.

Flink og hyggelig

Klinikk: Tannhelsehuset AS Skrevet

Kine-Lee er en flink og hyggelig tannlege. I et miljø som føles svært profesjonelt skaper hun en avslappet og behagelig atmosfære.