Kine-Lee Fuglesang

Autorisasjon (2010)

Sinsen Tannhelse Telefonnummer22 15 07 3522 15 07 ...
Sinsenterrassen 9 0574 Oslo
Kine-Lee Fuglesang er tannlege i Oslo og Moss

Siste vurderinger av Kine-Lee Fuglesang

Dyktig fagperson

Klinikk: Tannlegene Klette og Race Skrevet

Jeg kunne virkelig ønske jeg kunne beholde denne tannlegen, for dette var en fagperson jeg fikk tillit til. Faglig dyktig, undersøker gjerne med spesialist dersom det kunne være håp for andre behandlinger (noe det heldigvis var for den uheldige tanna) og tannlegen fremstår jevnt over faglig sterk og tydelig på en god måte.

For min tannbehandlingsangst var denne tannlegen også en veldig god match for meg som vil ha tannbehandlingen unnagjort uten dill, men med informasjon, medbestemmelse og respekt. Ja, og at jeg opplever tannlegen som kompetent faglig.Tommel opp så det suser! Jeg blir neppe helt kurert fra min tannbehandlingsskrekk - men hos denne tannlegen gikk det greiest av de alle allmennpraktikerne.

Anbefales

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Imøtekommende og hyggelig tannlege med en behagelig og rolig framtoning. Selv kirurgisk fjerning av visdomstenner gikk både smertefritt og greit for seg. Hun virker oppdatert og dyktig i faget sitt. Forklarer nøye hva hun gjør, ber meg si fra dersom det gjør vondt, og forsikrer seg jevnlig om at jeg som pasient har det bra. Alt i alt -veldig fornøyd.

Rolig og nøyen

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Har vert til Fuglesang eit par gangar, og opplever det som ein særs positiv opplevelse sjølv om eg har tannlegeskrekk. Ho er veldig rolig, og forklarar alt som blir gjort. Det føles som ho tar meg som pasient på alvor, og dermed gjer sitt ytterste for at eg skal sitte igjen med ein fornøgd kjensle av noko som ofte er mest traumatisk. Er veldig nøgd med å ha funne denne tannlege, og kan anbefale ein tur til Fuglesang. Ho er veldig nøye på alt som blir gjort.

Glimrende tannlege

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Sjelden jeg skriver slike vurderinger, men her synes jeg det er på sin plass. Vært innom 3-4 ganger nå og hun er rett og slett en glimrende tannlege. En du føler du kan stole på.

Skryt til resten av kontoret også. Veldig hyggelig. Håper de holder sammen lenge.

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Har vært hos Kine-Lee på Sinsen Tannhelse tre ganger og sitter igjen med en like god følelse etter hvert besøk. Hun er imøtekommende, blid og proffesjonel i yrket sitt. Forklarer underveis i behandlingen og gir gode tilbakemeldinger på hva man er god på, og råd til forbedring om det trengs. Anbefales!