Sinsen Tannhelse

Telefonnummer22 15 07 3522 15 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sinsenterrassen 9 0574 Oslo
Sinsen Tannhelse holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sinsen Tannhelse

Rolig og nøyen

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Har vert til Fuglesang eit par gangar, og opplever det som ein særs positiv opplevelse sjølv om eg har tannlegeskrekk. Ho er veldig rolig, og forklarar alt som blir gjort. Det føles som ho tar meg som pasient på alvor, og dermed gjer sitt ytterste for at eg skal sitte igjen med ein fornøgd kjensle av noko som ofte er mest traumatisk. Er veldig nøgd med å ha funne denne tannlege, og kan anbefale ein tur til Fuglesang. Ho er veldig nøye på alt som blir gjort.

Glimrende tannlege

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Sjelden jeg skriver slike vurderinger, men her synes jeg det er på sin plass. Vært innom 3-4 ganger nå og hun er rett og slett en glimrende tannlege. En du føler du kan stole på.

Skryt til resten av kontoret også. Veldig hyggelig. Håper de holder sammen lenge.

Dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Har vært hos Kine-Lee på Sinsen Tannhelse tre ganger og sitter igjen med en like god følelse etter hvert besøk. Hun er imøtekommende, blid og proffesjonel i yrket sitt. Forklarer underveis i behandlingen og gir gode tilbakemeldinger på hva man er god på, og råd til forbedring om det trengs. Anbefales!

Den beste tannlegeopplevelsen så langt!

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Har kviet meg lenge for å gå til tannlege da det var altfor lenge siden siste tannlegebesøk og jeg har slitt med tannlegeskrekk. Oppsøkte til slutt tannlege Fuglesang etter anbefalinger fra venner! Hun tok seg god tid til å forklare hva hun gjorde underveis, og prøver ikke "prakke på" mest mulig behandling som jeg føler mange tannleger i privat sektor gjør!
En veldig hyggelig opplevelse for en som sliter med tannlegeskrekk og hit skal jeg definitiv komme tilbake!

Veldig omtenksom og oppdatert tannlege

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Tannlegen er veldig omtenksom, tar seg god tid til å lytte til pasientene sine og holder de hele tiden oppdatert på hva hun gjør. I tillegg er hun god til å gi råd for å forhindre dyre tannlegetimer i fremtiden (for eksempel hvordan unngå betennelser og hull). Anbefales!