Sinsen Tannhelse

Sinsenterrassen 9 0574 Oslo
Sinsen Tannhelse holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sinsen Tannhelse

Anbefales

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Imøtekommende og hyggelig tannlege med en behagelig og rolig framtoning. Selv kirurgisk fjerning av visdomstenner gikk både smertefritt og greit for seg. Hun virker oppdatert og dyktig i faget sitt. Forklarer nøye hva hun gjør, ber meg si fra dersom det gjør vondt, og forsikrer seg jevnlig om at jeg som pasient har det bra. Alt i alt -veldig fornøyd.

Profesjonell og hyggelig

Tannlege: Monika Kristina Rikter Skrevet

Flink til å se sammenhenger over tid, unngår å gjøre mer enn nødvendig, godt håndtverk, alltid hyggelig.

Rolig og nøyen

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Har vert til Fuglesang eit par gangar, og opplever det som ein særs positiv opplevelse sjølv om eg har tannlegeskrekk. Ho er veldig rolig, og forklarar alt som blir gjort. Det føles som ho tar meg som pasient på alvor, og dermed gjer sitt ytterste for at eg skal sitte igjen med ein fornøgd kjensle av noko som ofte er mest traumatisk. Er veldig nøgd med å ha funne denne tannlege, og kan anbefale ein tur til Fuglesang. Ho er veldig nøye på alt som blir gjort.

Glimrende tannlege

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Sjelden jeg skriver slike vurderinger, men her synes jeg det er på sin plass. Vært innom 3-4 ganger nå og hun er rett og slett en glimrende tannlege. En du føler du kan stole på.

Skryt til resten av kontoret også. Veldig hyggelig. Håper de holder sammen lenge.

Dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Har vært hos Kine-Lee på Sinsen Tannhelse tre ganger og sitter igjen med en like god følelse etter hvert besøk. Hun er imøtekommende, blid og proffesjonel i yrket sitt. Forklarer underveis i behandlingen og gir gode tilbakemeldinger på hva man er god på, og råd til forbedring om det trengs. Anbefales!