Sinsen Tannhelse

Telefonnummer22 15 07 3522 15 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sinsenterrassen 9 0574 Oslo
Sinsen Tannhelse holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sinsen Tannhelse

Glimrende tannlege

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Sjelden jeg skriver slike vurderinger, men her synes jeg det er på sin plass. Vært innom 3-4 ganger nå og hun er rett og slett en glimrende tannlege. En du føler du kan stole på.

Skryt til resten av kontoret også. Veldig hyggelig. Håper de holder sammen lenge.

Dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Har vært hos Kine-Lee på Sinsen Tannhelse tre ganger og sitter igjen med en like god følelse etter hvert besøk. Hun er imøtekommende, blid og proffesjonel i yrket sitt. Forklarer underveis i behandlingen og gir gode tilbakemeldinger på hva man er god på, og råd til forbedring om det trengs. Anbefales!

Den beste tannlegeopplevelsen så langt!

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Har kviet meg lenge for å gå til tannlege da det var altfor lenge siden siste tannlegebesøk og jeg har slitt med tannlegeskrekk. Oppsøkte til slutt tannlege Fuglesang etter anbefalinger fra venner! Hun tok seg god tid til å forklare hva hun gjorde underveis, og prøver ikke "prakke på" mest mulig behandling som jeg føler mange tannleger i privat sektor gjør!
En veldig hyggelig opplevelse for en som sliter med tannlegeskrekk og hit skal jeg definitiv komme tilbake!

Veldig omtenksom og oppdatert tannlege

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Tannlegen er veldig omtenksom, tar seg god tid til å lytte til pasientene sine og holder de hele tiden oppdatert på hva hun gjør. I tillegg er hun god til å gi råd for å forhindre dyre tannlegetimer i fremtiden (for eksempel hvordan unngå betennelser og hull). Anbefales!

En trygg og god opplevelse!

Tannlege: Pia Lande Skrevet

Har primært vært hos tannlege kun ved akutte behov de siste årene, noe som i seg selv ikke er bra, men årsaken er "tannlegeskrekk". Har også prøvd tannleger som sier de er "experter" på dette, har veldig blandet erfaring med tannleger, for det meste mindre gode.

Bestillte i utgangspunktet time for å fikse på en tann som burde vært fikset for noen år siden, samtidig som jeg er inneforstått med at det er et "vedlikeholdsetterslep" som er ganske så stort.
Men når man ikke er glad i tannlegen, så blir det en tung bør. Selv syntes jeg nok at jeg har en krevende "case", men det føles noen kilo lettere allerede etter første besøk hos Pia.

Pia tilpasser behandlingen, stopper og tar pauser underveis, ser til at man har det bra, hun er drivende dyktig på å forklare hva som skjer og hva hun gjør under behandlingen, pedagogisk og en tålmodighet som er få forunt, kan virkelig dette med å jobbe med mennesker.
Hun gir også tips og råd om videre behandling, uten at hun "pusher" deg, men veileder om ulike muligheter man har på en vennlig og hyggelig måte.

En utrolig bra tannlege som anbefales på det varmeste!