Hassan Zarbakhsh Movahhed

Kjeveortopedi

Autorisasjon (1996)

Sandvika Reguleringsklinikk AS Telefonnummer67 54 02 2567 54 02 ...
Rådmann Halmrasts Vei 4 1337 Sandvika
Hassan Zarbakhsh Movahhed er tannlege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Hassan Zarbakhsh Movahhed

Dyktig og flink reguleringstannlege!

Klinikk: Oslo Tannregulering (avdeling Mortensrud) Skrevet

Mitt barn har vært behandlet ved Oslo Tannregulering hos kjeveortoped Movahhed de siste to årene.

Vi er meget fornøyde med resultatet og behandlingen. Personalet er veldig hjelpsom og service vennlig.

Kan anbefales på det sterkeste!

Uhyggelig person

Klinikk: Oslo Tannregulering (avdeling Mortensrud) Skrevet

Barnet mitt har gått hos vedkommende i to år. Kjeveortoped er lite hyggelig og har alltid dårlig tid. Har en sekretær som misforstår hele tiden og beskylder pasienten og pårørende. Noe som gjør at pasient/pårørende for kjeft. Anbefales ikke dersom du krever respekt fra din behandler.

lite hyggelig

Klinikk: Oslo Tannregulering (avdeling Mortensrud) Skrevet

Det er første gang istedenfor å hilse på en tannlege vi fikk høre :"Hva gjør dere her"? Barnet mitt spesielt syntes at det var uvanlig og litt skummelt. Lite behjelpelig var han også. Det er greit hvis han ikke kan hjelpe, men hyggelig bør han vare med sine pasienter .Timen var bestilt på forhånd og vi kom fra Nord Norge (var fristet av kort ventetid).Anbefales ikke.

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Sandvika Reguleringsklinikk AS Skrevet

Stikkord: dyktig, nøye og hyggelig kjeveortoped. Jeg har gått her i 3 år og har møtt en nøye, dyktig, sympatisk og flink reguleringstannlege. Jeg kan anbefale sandvika reguleringsklinikk til de som lurer på hvem de skal velge i dette området!