Camilla Kringen Mæland

Autorisasjon (2005)

Camilla Kringen Mæland er tannlege i Tysvær

Siste vurderinger av Camilla Kringen Mæland

Beste tannlegen jeg har vært hos.

Klinikk: Aksdal Tannklinikk Skrevet

Jeg gikk til Camilla da hun jobbet på Frakkagjerd tannklinikk, men etter en stund sluttet hun og opprettet sin egen klinikk på Aksdal. Jeg holdt meg forytsatt på Frakkagjerd noen år til, men savnet Camilla og den dyktigheten og roen hun hadde på arbeidet og måten hun behandlet meg som pasient på. Nå har jeg byttet over til hennes klinikk og har vært hos henne to ganger. Det er en trygghet å komme til henne, og for en som har vært mye hos tannlegen, og har litt skrekk, så gjør det veldig godt å komme til noen som er rolig og trygg i jobben sin og ivaretar pasienter på en god måte. Tusen takk Camilla. Ser frem til å komme tilbake til deg :-)

Fin opplevelse!

Klinikk: Aksdal Tannklinikk Skrevet

Jeg gikk til den kommunale "barnetannlegen" på Frakkagjerd da jeg var mindre, og har fått veldig negativt syn på tannleger derfra. Byttet derfor over til Aksdal Tannklinikk nå når jeg er blitt 22 år. Gruet meg veldig til timen, men fra første sekund følte jeg meg trygg og ble veldig positiv når jeg merket hvor trygg, smilende og effektiv Camilla var. Til tross for min lille tannlegeskrekk jeg hadde opparbeidet meg fra enkelte tannleger på Frakkagjerd, fikk jeg en svært positiv opplevelse hos tannlegen! Kan varmt anbefales videre, og selv om det er en merkelig ting å skrive, så "gleder jeg meg" til neste gang jeg skal til tannlegen :-)