Aksdal Tannklinikk

Aksdal Tannklinikk holder til i Tysvær

Siste vurderinger av Aksdal Tannklinikk

Utrolig godhjertet tannlege

Tannlege: Ingjerd Hope Myklebust Skrevet

Har nå gått til Ingjerd i flere år, det startet med flere tenner som hadde knukket biter av og fulle i hull. Mye pga tannlege skrekk så ble det så ille for min del.
Da eg møtte opp så ble eg møtt av en rolig og forståelses full Ingjerd, Vi pratet om hvordan hun kunne berolige meg underveis og ta pauser om det ble ille.
Etter et par omganger i løpet av 3-4 mnd så ble tannlegeskrekken nært sagt borte.
Hun har fulgt meg opp, sørget for og få dekket store utgifter pga psykisk sykdom og tatt godt vare på meg.

Dersom det har vært noe akutt så har ikkje det vært vanskelig og få rask time (gjerne samme dag)

Hun er dyktig i sitt fag, trygg og god. Omsorg så det holder. Ble ringt på ettermiddag/kveld for å høre hvordan det stod til.

Eg er evig takknemlig for at eg møtte Ingjerd og hennes team. Det har forandret mitt liv ihht tannhelse.

Dyktig, nøye og informativ.

Tannlege: Ingjerd Hope Myklebust Skrevet

Vennlig og rolig atmosfære, ingen stress. God orientering om tennenes tilstand.Han gir råd om videre behandling og hva den vil koste.

Dyktig og profesjonell

Tannlege: Ingjerd Hope Myklebust Skrevet

En erfaren og dyktig tannlege. Ikke noe utenomsnakk, tydelig og handlekraftig. Kan sitt fag. Ved akutt behov utviste tannlegen fleksibilitet for å finne et tidspunkt som passet oss begge. Føler meg i trygge hender når jeg legger meg ned i tannlegestolen. Prisnivået på tjenestene er i normalområdet for hva tannleger i område ligger på.

Meget god tannlege

Tannlege: Ingjerd Hope Myklebust Skrevet

Arbeider raskt, nøyaktig og behagelig. Hun er direkte uten pekefinger. Nytt utstyr. Det er lett å få time når noe problematisk dukker opp. Jeg synes det heller ikke er dyrt. Jeg kjører gjerne 15 km ekstra for servicen.

Beste tannlegen jeg har vært hos.

Tannlege: Camilla Kringen Mæland Skrevet

Jeg gikk til Camilla da hun jobbet på Frakkagjerd tannklinikk, men etter en stund sluttet hun og opprettet sin egen klinikk på Aksdal. Jeg holdt meg forytsatt på Frakkagjerd noen år til, men savnet Camilla og den dyktigheten og roen hun hadde på arbeidet og måten hun behandlet meg som pasient på. Nå har jeg byttet over til hennes klinikk og har vært hos henne to ganger. Det er en trygghet å komme til henne, og for en som har vært mye hos tannlegen, og har litt skrekk, så gjør det veldig godt å komme til noen som er rolig og trygg i jobben sin og ivaretar pasienter på en god måte. Tusen takk Camilla. Ser frem til å komme tilbake til deg :-)