Grethe Befring Hovda

Strøket 9 1383 Asker

Siste vurderinger av Grethe Befring Hovda

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannglede Skrevet

Kjempedyktig tannlege som gjerne forklarer og småprater. Gått til Grethe Befring Hovda i rundt 4 år, og er alltid fornøyd. Dette er en tannlege jeg gjerne anbefaler til andre. Jeg har aldri ventet over tiden, og i tillegg vil jeg nevne at det er god service i resepsjonen.

Veldig dyktig

Klinikk: Tannglede Skrevet

Grethe er den beste tannlegen jeg har vært borti. Hyggelig, profesjonell, forteller alltid hva hun skal gjøre, og er lett på hånden. For de med tannlegeskrekk eller synes det er ubehagelig, kan jeg virkelig anbefale Hovda!

Eneste jeg kan trekke på, er en litt surrete resepsjon, virker som det går litt surr i hvilke pasienter som tilhører hvilke tannleger osv. Må gjerne forklare i 5 minutter før de finner meg i systemene selv om jeg har vært der mange ganger før. Men når det er sagt, er de kjempeflinke på oppfølging og passer alltid på at jeg kommer meg på årlig sjekk :)

Meget lett på hånden !

Klinikk: Tannglede Skrevet

Grethe er utrolig lett på hånden under behandlingen, og man merker knapt at hun er der. Er meget hyggelig og forklarer godt hva hun gjør og hva hun anbefaler.