Grethe Befring Hovda

2005

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannglede Prisliste

Tannglede Telefonnummer66 78 11 9366 78 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strøket 9 1383 Asker
Grethe Befring Hovda er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Grethe Befring Hovda

Kan ikke bli bedre

Klinikk: Tannglede Skrevet

Grethe har en rolig væremåte som oser trygghet. Selv med smålig tannlegeskrekk får jeg senket skuldrene i tannlegestolen hennes. Hun forklarer alt hun gjør. Hun gir råd og svarer forståelig og godt på mine spørsmål.

Kontoret ellers er rent og ryddig. Man føler seg ivaretatt i det man kommer dit og det skal de andre ansatte ha like mye av ære for.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannglede Skrevet

Kjempedyktig tannlege som gjerne forklarer og småprater. Gått til Grethe Befring Hovda i rundt 4 år, og er alltid fornøyd. Dette er en tannlege jeg gjerne anbefaler til andre. Jeg har aldri ventet over tiden, og i tillegg vil jeg nevne at det er god service i resepsjonen.

Veldig dyktig

Klinikk: Tannglede Skrevet

Grethe er den beste tannlegen jeg har vært borti. Hyggelig, profesjonell, forteller alltid hva hun skal gjøre, og er lett på hånden. For de med tannlegeskrekk eller synes det er ubehagelig, kan jeg virkelig anbefale Hovda!

Eneste jeg kan trekke på, er en litt surrete resepsjon, virker som det går litt surr i hvilke pasienter som tilhører hvilke tannleger osv. Må gjerne forklare i 5 minutter før de finner meg i systemene selv om jeg har vært der mange ganger før. Men når det er sagt, er de kjempeflinke på oppfølging og passer alltid på at jeg kommer meg på årlig sjekk :)

Meget lett på hånden !

Klinikk: Tannglede Skrevet

Grethe er utrolig lett på hånden under behandlingen, og man merker knapt at hun er der. Er meget hyggelig og forklarer godt hva hun gjør og hva hun anbefaler.