Grethe Befring Hovda

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Grethe Befring Hovda er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Grethe Befring Hovda

Beste tannlegen jeg har gått til

Klinikk: Tannglede Skrevet

Dyktig, nøyaktig, gjør kun det som er korrekt med tennene (gjør ikke for mye jobb for å tjene mer), hyggelig og presis. Svært fornøyd gjennom mange år! Tannpleiere der er også dyktige og imøtekommende.

Trivelig tannlege og god behandling

Klinikk: Tannglede Skrevet

Veldig fornøyd med Grethe som tannlege. Veldig kompetent og tillittsvekkende. Fine og delikate lokaler. Gode priser. Anbefales på det sterkeste!

Kan ikke bli bedre

Klinikk: Tannglede Skrevet

Grethe har en rolig væremåte som oser trygghet. Selv med smålig tannlegeskrekk får jeg senket skuldrene i tannlegestolen hennes. Hun forklarer alt hun gjør. Hun gir råd og svarer forståelig og godt på mine spørsmål.

Kontoret ellers er rent og ryddig. Man føler seg ivaretatt i det man kommer dit og det skal de andre ansatte ha like mye av ære for.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannglede Skrevet

Kjempedyktig tannlege som gjerne forklarer og småprater. Gått til Grethe Befring Hovda i rundt 4 år, og er alltid fornøyd. Dette er en tannlege jeg gjerne anbefaler til andre. Jeg har aldri ventet over tiden, og i tillegg vil jeg nevne at det er god service i resepsjonen.

Veldig dyktig

Klinikk: Tannglede Skrevet

Grethe er den beste tannlegen jeg har vært borti. Hyggelig, profesjonell, forteller alltid hva hun skal gjøre, og er lett på hånden. For de med tannlegeskrekk eller synes det er ubehagelig, kan jeg virkelig anbefale Hovda!

Eneste jeg kan trekke på, er en litt surrete resepsjon, virker som det går litt surr i hvilke pasienter som tilhører hvilke tannleger osv. Må gjerne forklare i 5 minutter før de finner meg i systemene selv om jeg har vært der mange ganger før. Men når det er sagt, er de kjempeflinke på oppfølging og passer alltid på at jeg kommer meg på årlig sjekk :)