Tannglede

Strøket 9 1383 Asker
Tannglede holder til i Asker

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannglede

Trivelig tannlege og god behandling

Tannlege: Grethe Befring Hovda Skrevet

Veldig fornøyd med Grethe som tannlege. Veldig kompetent og tillittsvekkende. Fine og delikate lokaler. Gode priser. Anbefales på det sterkeste!

Effektiv og dyktig

Tannlege: Seong Hwan Jeon Skrevet

Seong trakk mine fire av visdomstenner i to omganger med seks ukers mellomrom. Han setter deg ikke på pinebenken og starter behandlingen umiddelbart. Han er en mann av få ord, men med enkle kommandoer og forklaringer gikk operasjonene raskt.

Røttene på tennene mine var noe kompliserte. Allikevel tok behandlingen fra start til slutt i underkant av en halv time. I ettertid har det vært tilnærmet smertefritt! Uproblemstisk for meg å jobb dagen etter.

I og med at jeg trakk alle fire tennene i samme år kostet det heller ikke allverden.

Kan ikke bli bedre

Tannlege: Grethe Befring Hovda Skrevet

Grethe har en rolig væremåte som oser trygghet. Selv med smålig tannlegeskrekk får jeg senket skuldrene i tannlegestolen hennes. Hun forklarer alt hun gjør. Hun gir råd og svarer forståelig og godt på mine spørsmål.

Kontoret ellers er rent og ryddig. Man føler seg ivaretatt i det man kommer dit og det skal de andre ansatte ha like mye av ære for.

Superflink & rask

Tannlege: Seong Hwan Jeon Skrevet

Kirurg Seong Hwan Jeon trakk mine 3 visdomstenner på under 15 minutter. Her snakker vi kirurgi med skalpell og sying etterpå. Han er ikke den mest snakkesalige, men forklarer tydelig hva han skal gjøre før han gjør noe. Har utsatt denne tanntrekkingen i sikkert 10 år, men går man til Seong er det ikke noe problem. Kan anbefales på det sterkeste!!

Fantastisk tannlege

Tannlege: Grethe Befring Hovda Skrevet

Kjempedyktig tannlege som gjerne forklarer og småprater. Gått til Grethe Befring Hovda i rundt 4 år, og er alltid fornøyd. Dette er en tannlege jeg gjerne anbefaler til andre. Jeg har aldri ventet over tiden, og i tillegg vil jeg nevne at det er god service i resepsjonen.