Sigrid Raugstad

Autorisasjon (1996)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tenner og Trivsel Telefonnummer51 52 96 1851 52 96 ...
Armauer Hansens vei 11 4011 Stavanger
Sigrid Raugstad er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Sigrid Raugstad

Sniksalg av tanntråd

Klinikk: Tenner og Trivsel Skrevet

To ganger sa jeg Tusen takk, kjempesnilt, da tannlege Sigrid Raugstad ville gi meg en tanntråd å teste ut. Da er det irriterende å se på regningen etterpå at det står 80 kroner for tanntråd. Prisen hadde steget også, og 1080 er mye for en undersøkelse. Da ble det 1670 kr inkludert røntgen og tanntråd.

Beklager om det er smålig å skrive en anmeldelse basert på dette.

Mindre skummelt enn jeg så for meg

Klinikk: Tenner og Trivsel Skrevet

Etter 7 år uten oppmøte på tannlegekontoret var jeg mildt sagt redd for det hele. Jeg har alltid vært tannlegeredd, men smilet og omtanken Sigrid viser gjorde meg trygg. Hun tok seg tid til å høre på mine bekymringer og tok hensyn!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Tenner og Trivsel Skrevet

Jeg har vært mange tannlegers skrekk. Mest fordi jeg selv har tannlegeskrekk. Nå er det blitt veldig mye bedre på grunn av Sigrid. Hun viser både forståelse og handlekraft! I tillegg har hun en dyktig tannlegeassistent.

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Tenner og Trivsel Skrevet

Jeg har hatt helt ekstrem tannlegeskrekk pga en forferdelig skoletannlege som barn. Da en visdomstann kom på krigsstien hadde jeg ikke noe valg, og ble anbefalt Tenner & Trivsel. Sigrid har trukket to av mine visdomstenner, og jeg skal trekke de to andre til høsten. Gruer meg ikke i det hele tatt. Hun er rolig, hyggelig, behagelig, dyktig, forklarer godt, og nå er jeg ikke redd for tannlegen mer :)