Tenner og Trivsel

Armauer Hansens vei 11 4011 Stavanger
Tenner og Trivsel holder til i Stavanger

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tenner og Trivsel

Dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Ingjerd Øvestad Skrevet

Flink tannlege. Smertefri behandling effektivt utført. Hyggelig senter med god atmosfære. Anbefales.

Mindre skummelt enn jeg så for meg

Tannlege: Sigrid Raugstad Skrevet

Etter 7 år uten oppmøte på tannlegekontoret var jeg mildt sagt redd for det hele. Jeg har alltid vært tannlegeredd, men smilet og omtanken Sigrid viser gjorde meg trygg. Hun tok seg tid til å høre på mine bekymringer og tok hensyn!

Alltid hyggelig å komme til tannlegen

Tannlege: Kirsten Marie Høiland Øvestad Skrevet

Opplever Kirsten som tannlegen som vet hva hun skal gjøre med meg og har god tid til å behandle meg som individ.

Flink tannlege

Tannlege: Ingjerd Øvestad Skrevet

Er godt fornøyd med jobben hun gjør, hun er dyktig og oppmerksom. Hun har rotfylt, satt på krone og fikset hull på meg de siste åra - bare gode erfaringer. Får også komme kjapt til ved "krise" - som for eksempel når fyllinger ramler ut eller tenner gjør vondt. I tillegg er det alltid en hyggelig tone på tannlegekontoret, de som jobber der er blide og imøtekommende. Føler meg godt ivaretatt!

Utrolig dyktig tannlege

Tannlege: Tora Gjerde Scandellari Skrevet

Etter å ha hatt ekstrem tannlegeskrekk i over 20 år kan jeg nå gjennomføre årlige kontroller uten problemer hos Tora. Hun er tålmodig, lyttende, respektfull, og ikke minst dyktig.