Ellen Sofie Müller

Autorisasjon (1996)

Rådhustannlegene Telefonnummer22 33 35 6722 33 35 ...
Fritjof Nansens Plass 5 0160 Oslo
Ellen Sofie Müller er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Sofie Müller

Tidenes hyggeligste tannlege!

Klinikk: Rådhustannlegene Skrevet

Jeg begynte å gå til Ellen Sofie etter åtte års opphold fra tannlegebesøk, fulgte anbefaling fra en venninne. Jeg hadde fem hull pluss en avskalling.

Hun var forståelsesfull og gikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Hun gjorde ikke narr av mitt fravær fra tannbehandling. Hun forklarte villig om nye metoder, småpratet og delte historier fra privatlivet.

Hun gjorde seg flid med å justere bittet mitt etter fylling.

Mulig prisen er høy (?), men jeg betaler gjerne litt mer for så hyggelig oppfølging.

Hele min familie har gått til Ellen i årevis

Klinikk: Rådhustannlegene Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å noen gang bytte tannlege. Ellen er netthendt og hyggelig, og stråler av ro og trygghet. Den beste av de beste.

Superflink tannlege!

Klinikk: Rådhustannlegene Skrevet

Jeg har gått til Ellen Sofie i mange år, og er veldig fornøyd! hun gir gode råd og tips, hun er empatisk og tålmodig og faglig velsig flink. Litt stive priser..

Rolig og tillitsfull

Klinikk: Rådhustannlegene Skrevet

Jeg gikk til Ellen etter å hatt et lengre fravær fra tannlege, pga tannlegeskrekk. Hennes vesen og metodikk fikk meg helt til å endre holdninger i løpet av kort tid.

Nå har jeg bra status på alle tenner, og vi har blitt enig om en plan for utskifting av gamle amalganfyllinger over tid. Følges opp på halvårsbasis, og det er akkurat passe for meg.

Utrolig fornøyd

Klinikk: Rådhustannlegene Skrevet

Ellen er veldig hyggelig og omgjengelig. Hun er pedagogisk - men ikke belærende - og kommer med tips og råd på en fin måte. Jobber veldig fort og effektivt, tror sjelden jeg har vært i stolen mer enn en halvtime selv med borring.

Hun har et behagelig vesen og er flink til å roe meg. Jeg syns ikke det er ubehagelig å gå til tannlegen lenger i det hele tatt!