Rådhustannlegene

Fritjof Nansens Plass 5 0160 Oslo
Rådhustannlegene holder til i Oslo

Siste vurderinger av Rådhustannlegene

Ingen over ingen ved siden

Tannlege: Marius Gihle Skrevet

Tannlege? Tenker ikke på det engang. Nesten gleder meg til å få en god prat i tillegg! Her går hele familien. Intet mer å tilføye :-)

Marius Gihle

Tannlege: Marius Gihle Skrevet

Er et fantastisk menneske, rolig, veldig nøyaktig, og faglig dyktig. Alltid blid og hyggelig, en tannlege jeg gjerne fortsetter hos så lenge jeg kan.

Å gå til tannlegen har blitt en positiv opplevelse

Tannlege: Marius Gihle Skrevet

Marius Gihle er kjempedyktig tannlege. Han tar seg god tid og gjør veldig grundig arbeid. Han forklarer hele tiden hva han gjør og gir meg innsikt i min egen tannhelse. Han er også alltid veldig hyggelig og imøtekommende. Jeg har gått her i årevis nå, og når den årlige innkallelsen kommer så er det faktisk noe jeg ser frem.

Tidenes hyggeligste tannlege!

Tannlege: Ellen Sofie Müller Skrevet

Jeg begynte å gå til Ellen Sofie etter åtte års opphold fra tannlegebesøk, fulgte anbefaling fra en venninne. Jeg hadde fem hull pluss en avskalling.

Hun var forståelsesfull og gikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Hun gjorde ikke narr av mitt fravær fra tannbehandling. Hun forklarte villig om nye metoder, småpratet og delte historier fra privatlivet.

Hun gjorde seg flid med å justere bittet mitt etter fylling.

Mulig prisen er høy (?), men jeg betaler gjerne litt mer for så hyggelig oppfølging.

Hele min familie har gått til Ellen i årevis

Tannlege: Ellen Sofie Müller Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å noen gang bytte tannlege. Ellen er netthendt og hyggelig, og stråler av ro og trygghet. Den beste av de beste.