Rådhustannlegene

Telefonnummer22 33 35 6722 33 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fritjof Nansens Plass 5 0160 Oslo
Rådhustannlegene holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Rådhustannlegene

Å gå til tannlegen har blitt en positiv opplevelse

Tannlege: Marius Gihle Skrevet

Marius Gihle er kjempedyktig tannlege. Han tar seg god tid og gjør veldig grundig arbeid. Han forklarer hele tiden hva han gjør og gir meg innsikt i min egen tannhelse. Han er også alltid veldig hyggelig og imøtekommende. Jeg har gått her i årevis nå, og når den årlige innkallelsen kommer så er det faktisk noe jeg ser frem.

anbefales!

Tannlege: Marius Gihle Skrevet

Er absolutt av de beste tannleger jeg har vært borti. "Skrekken" forsvinner ved første møte, han er meget grundig, veldig hyggelig, nøyaktig og forklarende. Man blir ivaretatt fra første stund. Terningkast 7, mer er det ikke å si.

Tidenes hyggeligste tannlege!

Tannlege: Ellen Sofie Müller Skrevet

Jeg begynte å gå til Ellen Sofie etter åtte års opphold fra tannlegebesøk, fulgte anbefaling fra en venninne. Jeg hadde fem hull pluss en avskalling.

Hun var forståelsesfull og gikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Hun gjorde ikke narr av mitt fravær fra tannbehandling. Hun forklarte villig om nye metoder, småpratet og delte historier fra privatlivet.

Hun gjorde seg flid med å justere bittet mitt etter fylling.

Mulig prisen er høy (?), men jeg betaler gjerne litt mer for så hyggelig oppfølging.

Hele min familie har gått til Ellen i årevis

Tannlege: Ellen Sofie Müller Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å noen gang bytte tannlege. Ellen er netthendt og hyggelig, og stråler av ro og trygghet. Den beste av de beste.

Meget bra

Tannlege: Marius Gihle Skrevet

Vennlig, han tar seg god tid og forklarer alt han gjør grundig. Hyggelig kontor. Anbefales på det sterkeste!