Rådhustannlegene

Telefonnummer22 33 35 6722 33 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fritjof Nansens Plass 5 0160 Oslo
Rådhustannlegene holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Rådhustannlegene

Tidenes hyggeligste tannlege!

Tannlege: Ellen Sofie Müller Skrevet

Jeg begynte å gå til Ellen Sofie etter åtte års opphold fra tannlegebesøk, fulgte anbefaling fra en venninne. Jeg hadde fem hull pluss en avskalling.

Hun var forståelsesfull og gikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Hun gjorde ikke narr av mitt fravær fra tannbehandling. Hun forklarte villig om nye metoder, småpratet og delte historier fra privatlivet.

Hun gjorde seg flid med å justere bittet mitt etter fylling.

Mulig prisen er høy (?), men jeg betaler gjerne litt mer for så hyggelig oppfølging.

Hele min familie har gått til Ellen i årevis

Tannlege: Ellen Sofie Müller Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å noen gang bytte tannlege. Ellen er netthendt og hyggelig, og stråler av ro og trygghet. Den beste av de beste.

Meget bra

Tannlege: Marius Gihle Skrevet

Vennlig, han tar seg god tid og forklarer alt han gjør grundig. Hyggelig kontor. Anbefales på det sterkeste!

Anbefales, spesielt til deg med tannlegeskrekk

Tannlege: Marius Gihle Skrevet

Beste tannlegen jeg har hatt. Jeg har tannlegeskrekk og sprøyteskrekk, og tannlegebesøk har blitt mye lettere nå som jeg fant denne tannlegen.

Forklarer alt som skjer, tar seg ekstra tid om man trenger en pause, forståelsesfull og snill.

Kvaliteten på arbeidet syns jeg er veldig bra.

Han er også veldig mye flinkere til å sette bedøvelsen enn andre jeg har vært hos. Han bruker god tid sånn at selve sprøyten blir mye mindre vond. Andre tannleger jeg har vært hos har bare kjørt nålen helt inn med en gang, noe som for min del er veldig vondt.

Prisen syns jeg er bra.

Svært bra opplevelse hver gang

Bakgrunn:
Har brukt Marius Gihle siden han tok over praksisen på Fritjof Nansens plass. Jeg har gjennom årene hatt "ganske mange arbeider" i munnen, gjennomført av flere ulike tannleger, der enkelte gav meg i ungdomstiden skrekk for tannleger.

Marius er den første tannlegen jeg har gått til som går meg ro og trygghet på at besøket blir bra, uansett om det er en rutinemessig sjekk eller om jeg er innom av mer akutt karakter. Han forklarer på en god måte hva han skal gjøre, viser instrumentene han benytter, og tar hensyn til sine pasienter. I tillegg har han et rolig og vinnende vesen - som gjør at en føler trygghet straks en setter seg i hans tannlegestol.

Marius er nok ikke den rimeligste tannlegen du finner i byen, men du betaler for kvalitet, trygghet og sentrumsnær beliggenhet. Marius Gihle får mine varmeste anbefalinger.