Jon Olav Kubberød

Jon Olav Kubberød er tannlege i Moss

Siste vurderinger av Jon Olav Kubberød

Dyktig!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Jon Olav Kubberød er en svært dyktig tannlege. Det er alltid hyggelig å komme til tannlege Kubberød. Han er nøye med behandlinger og han følger opp behandlingene ved neste besøk. I tillegg er han skånsom, noe som gjør at du kan slappe av og behandlingen blir en positiv opplevelse.
Kubberød er ikke av de billigste tannlegene, men absolutt en av de aller dyktigste!

Oppmerksom og hyggelig

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Er veldig glad for at jeg får være pasient hos Jon Olav Kubberød. En utrolig flink og oppmerksom tannlege , som også ivaretar meg som pasient på en helt utrolig måte. Kan bare si tusen takk for at du hjelper meg å holde tennene mine i orden..!!!

Den venter ei for lenge som venter på noe bra

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Jeg ble kjent med ham mens han jobbet i Gudesgt. og angrer ikke på at jeg fortsatte med ham. Hans ro og vurderinger er gode når vi amatørene - pasientene - skal ha behandling. Jeg føler meg trygg på at han vet hva han gjør og skal gjøre. Overskriften sier litt om mine opplevelser!! Kanskje hans imøtekommenhet og tilsynelatende 'god tid', går ut over neste avtale?

Veldig hyggelig og faglig dyktig tannlege.

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Imøtekommende betjening med god service og lite ventetid.
Fine og lyse lokaler der du føler deg trygg og ivaretatt.
Raske og effektive tannhelse arbeidere som yter 100% for å tilfredsstille deg som kunde!
Jon Olav er nok den beste tannlegen man kan finne,så kommer til å fortsette som kunde frem til gebisset må innsettes.

Utrolig dyktig 👍

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Kan sine saker og er utrolig rolig og gjør alt for en skal ha det behagelig i stolen og flink til å lytte 😊

Kjempefin for de med tannlegeskrekk

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Rolig og balansert. Tar seg tid til å høre etter. Forsiktig og nøye. Har eksamen i bomullsprat og skjønner det meste.

Veldig hyggelig og behagelig fremtreden.

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Følte meg velkommen som ny kunde. Behagelig og rolig fremtreden som gjorde meg rolig i tannlegestolen. Grundig gjennomgang som borger for kvalitet. "Årning og reda". Ser frem til fortsettelsen;-)☺️!

Meget faglig dyktig og hyggelig!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Flink til å gi råd og involvere pasienten i beslutningen knyttet til behandling! Virker faglig oppdatert og velmenende.

dyktig tannlege!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Veldig dyktig tannlege som kan faget sitt. Grundig. Vennlig og imøtekommende. Tar pasienten på alvor og er beroligende og hyggelig.

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Jon Olav er helt fantastisk! Jeg var livredd da jeg begynte hos han, men er ikke det lengere takket være fordi han er rolig, snill og flink. Han har også et smittende humør og tar seg tid til hver enkelt passient.

Definitivt den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Vennlig, hyggelig, dyktig og beroligende tannlege som har tid til en liten prat. Jeg er endelig kvitt tannbehandlingsskrekken!

Best i by'n :)

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Omsorgsfull, behagelig og veldig dyktig. Har vært hos Jon Olav siden "tidenes morgen" og kunne absolutt ikke tenkt meg å bytte. Kan absolutt anbefales. Tommel opp :)

Fantastisk

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Om bare ord kunne beskrive, ble tatt imot med forståelse og empati, super behandling fra start til slutt. Måtte fjerne visdomstann men det er ingen problem med Jon Olav, han var så forsiktig, merket ikke no. Selvfølgelig er jeg hoven og vond etterpå men det må en regne med. Han kan anbefales på det varmeste!!!

Alle tiders tannlege

Alle tiders tannlege.
Han er veldig positiv og hyggelig .Kort sagt : Verdens beste !
Det er nesten ikke til å tro:Ingen tannlegeskrekk lengeer !

Svært dyktig og hyggelig tannlege!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Jeg vil gi mine beste anbefalinger til Varna Tannlegesenter. Alltid fornøyd med behandlingene og det til en god pris!

Den beste tannlegen

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Kjempefornøyd med bra service, tannlege skrekken er snart borte .anbefales på det sterkeste. Flink til å si hva han gjør.

Meget flink.

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Veldig hyggelig og dyktig tannlege. Meget informativ , rolig og oppservant😄 min tannlegeskrekk er så godt som borte.

Verdens beste tannlege 👍

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Meget behagelig og hyggelig fyr, enkel og forholde seg til, og tillitsvekkende .
Slapper av, tross skrekk!
Meget bra!!

Urolig dyktig og hyggelig

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Urolig dyktig og utrolig flink. Super hyggelig og bra service. Fine lokaler, gratis parkering og sentral beliggenhet. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Faglig dyktig og tillitvekkende tannlege.

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Jon Olav Kubberød er en dyktig og profesjonell tannlege både på det faglige og mellommennsklige plan.

Ingen overraskelser i forhold til pris da dette alltid har blitt informert om i forkant.

/W