Jon Olav Kubberød

Rosenvingesvei 8, Lilleeng helsepark 1523 Moss

Siste vurderinger av Jon Olav Kubberød

Dyktig!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Jon Olav Kubberød er en svært dyktig tannlege. Det er alltid hyggelig å komme til tannlege Kubberød. Han er nøye med behandlinger og han følger opp behandlingene ved neste besøk. I tillegg er han skånsom, noe som gjør at du kan slappe av og behandlingen blir en positiv opplevelse.
Kubberød er ikke av de billigste tannlegene, men absolutt en av de aller dyktigste!

Oppmerksom og hyggelig

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Er veldig glad for at jeg får være pasient hos Jon Olav Kubberød. En utrolig flink og oppmerksom tannlege , som også ivaretar meg som pasient på en helt utrolig måte. Kan bare si tusen takk for at du hjelper meg å holde tennene mine i orden..!!!

Den venter ei for lenge som venter på noe bra

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Jeg ble kjent med ham mens han jobbet i Gudesgt. og angrer ikke på at jeg fortsatte med ham. Hans ro og vurderinger er gode når vi amatørene - pasientene - skal ha behandling. Jeg føler meg trygg på at han vet hva han gjør og skal gjøre. Overskriften sier litt om mine opplevelser!! Kanskje hans imøtekommenhet og tilsynelatende 'god tid', går ut over neste avtale?

Veldig hyggelig og faglig dyktig tannlege.

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Imøtekommende betjening med god service og lite ventetid.
Fine og lyse lokaler der du føler deg trygg og ivaretatt.
Raske og effektive tannhelse arbeidere som yter 100% for å tilfredsstille deg som kunde!
Jon Olav er nok den beste tannlegen man kan finne,så kommer til å fortsette som kunde frem til gebisset må innsettes.

Utrolig dyktig 👍

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Kan sine saker og er utrolig rolig og gjør alt for en skal ha det behagelig i stolen og flink til å lytte 😊