Jon Olav Kubberød

Periodonti

Autorisasjon (2001)

Odontia Varna Tannlegesenter Telefonnummer69 26 49 0069 26 49 ...
Rosenvingesvei 8, Lilleeng helsepark 1523 Moss
Jon Olav Kubberød er tannlege i Skien og Moss

Siste vurderinger av Jon Olav Kubberød

En enestående tannlege

Klinikk: Odontia Varna Tannlegesenter Skrevet

Etter at min mangeårig tannlege pensjonerte seg ble jeg overflytter til en som klarte å gjøre meg livredd for tannleger. Så redd at jeg ikke turte å oppsøke tannlegen. Etter par år med plager og hull i tennene, måtte jeg oppsøke en tannlege. Desperat ringte jeg min gamle tannlege og spurte om han viste om noen. Ble anbefalt Jon Olav. Jeg husker første møte. Jeg var vettskremt. Og sa klart i fra at jeg hadde sånn frykt for tannleger. Samt at jeg hadde hatt et par dårlige opplevelser hvor jeg hadde svimt av. Jeg sa også at det sku lite til, for at jeg kunne gå fra "åstedet". Jon Olav tok det veldig pent. Med et lunt smil og hverdagsprat. Vi hadde jo felles kjente. Han fikk styr på galskapen. Til han valgte å spesalisere seg. Da ble jeg overflytta til en annen en. Som Jon Olav mente jeg kunne være like trygg hos. Han tok feil. Jeg har skrekk igjen. Og tør ikke å oppsøke tannlegen igjen. Til tross for masse plager med tennene og kjeven. Og burde hvertfall gjort noe for 2 år siden.

Dyktig!

Klinikk: Odontia Varna Tannlegesenter Skrevet

Jon Olav Kubberød er en svært dyktig tannlege. Det er alltid hyggelig å komme til tannlege Kubberød. Han er nøye med behandlinger og han følger opp behandlingene ved neste besøk. I tillegg er han skånsom, noe som gjør at du kan slappe av og behandlingen blir en positiv opplevelse.
Kubberød er ikke av de billigste tannlegene, men absolutt en av de aller dyktigste!

Oppmerksom og hyggelig

Klinikk: Odontia Varna Tannlegesenter Skrevet

Er veldig glad for at jeg får være pasient hos Jon Olav Kubberød. En utrolig flink og oppmerksom tannlege , som også ivaretar meg som pasient på en helt utrolig måte. Kan bare si tusen takk for at du hjelper meg å holde tennene mine i orden..!!!

Den venter ei for lenge som venter på noe bra

Klinikk: Odontia Varna Tannlegesenter Skrevet

Jeg ble kjent med ham mens han jobbet i Gudesgt. og angrer ikke på at jeg fortsatte med ham. Hans ro og vurderinger er gode når vi amatørene - pasientene - skal ha behandling. Jeg føler meg trygg på at han vet hva han gjør og skal gjøre. Overskriften sier litt om mine opplevelser!! Kanskje hans imøtekommenhet og tilsynelatende 'god tid', går ut over neste avtale?

Veldig hyggelig og faglig dyktig tannlege.

Klinikk: Odontia Varna Tannlegesenter Skrevet

Imøtekommende betjening med god service og lite ventetid.
Fine og lyse lokaler der du føler deg trygg og ivaretatt.
Raske og effektive tannhelse arbeidere som yter 100% for å tilfredsstille deg som kunde!
Jon Olav er nok den beste tannlegen man kan finne,så kommer til å fortsette som kunde frem til gebisset må innsettes.