Andreas Aspenes Janson

Bjerke Tannmedisin

2001

Bjerke Tannmedisin Priser mangler

Bjerke Tannmedisin Telefonnummer22 93 93 4022 93 93 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 275 0589 Oslo
Andreas Aspenes Janson er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Aspenes Janson

Sympatisk, rolig og netthendt

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Jeg slutter meg gjerne til alle rosende innlegg om Andreas Janson.
Han er en veldig behagelig og flink tannlege. Jeg er superfornøyd med å være pasient hos han. Anbefales.

Den beste tannlegen jeg har hatt !

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Svært fornøyd med han. I utgangspunktet var jeg skeptisk, men ble mer og mer fornøyd og overrasket. Fant løsninger på å fikse mine elendige tenner, hele tiden positiv og oppmuntrende. Lett på hånden , og ikke antydning til smerter . Han var overbevisende. Topp tannlege!!!!

Perfekt

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Han er veldig flink, både service innstilt og god med tenner. Han er avslappende og får deg til å føle at det er ingen sak å gå til tannlegen. Hører på dine ønsker og er forsiktig. Veldig glad jeg har han som min faste tannlege!

Flink, rolig og informativ

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Er veldig fornøyd med dette tannlegekontoret. Jeg fikk informasjon underveis, tips og råd.
Tannlegen spurte også først om jeg har tannlegeskrekk, tok hensyn og gav små munnskyll-pauser mens han pusset.

Hyggelig, nøyaktig og ærlig

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Jessheim Skrevet

Veldig imøtekommende og hyggelig tannlege som er nøyaktig, effektiv og ærlig. Litt humor med et glimt i øyet. Fikk meg til å slappe av. Informerer godt og er veldig serviceinnstilt. En tannlege jeg apsolutt vil anbefale.