Janne Fonneløp Bakke-Hanssen

Autorisasjon (1997)

Janne Fonneløp Bakke-Hanssen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Janne Fonneløp Bakke-Hanssen

Verdens beste tannlege - nøye, skånsom, flink - og morsom!

Klinikk: Janne Fonneløp Bakke-Hanssen Skrevet

Heldig er den som har funnet Janne, hun er en tannlege man ikke skifter ut! Jeg føler meg trygg og i de beste hender. Hun forteller hva hun gjør, jobber raskt og er forsiktig, hun er faglig oppdatert og gjør alltid pent arbeid. Janne reddet en jeksel som hadde sprukket i to og brukket av en stor del - denne ble rotfylt uten smerte (!) - og holder enda, etter mange år. I tillegg til å være flink så er hun skikkelig morsom og kul! Det er rent så man glemmer at man er hos tannlegen. Har hatt mang en god latter hos Janne. ANBEFALES!

Nøye og veldig dyktig!!

Klinikk: Janne Fonneløp Bakke-Hanssen Skrevet

Janne er en super tannlege!! Har hatt henne i mange år. Hun er meget nøye, dyktig og hun inngir tillit. Jeg ble anbefalt denne klinikken for mange år siden av en venninne. Har aldri hatt bedre tannlege noen gang og både samboeren min og jeg er superfornøyd :)

Veldig bra tannlege.

Klinikk: Janne Fonneløp Bakke-Hanssen Skrevet

Har tannlegeskrekk og Janne er rolig, flink og informativ. Har aldri følt meg så trygg i en tannlegestol før. Hun er nøye og gjør et fint arbeide.
Kan absolutt anbefales.

Flink og hyggelig

Klinikk: Janne Fonneløp Bakke-Hanssen Skrevet

Hun er flink, hygglig og imøtekommende, jeg kan anbefale he be til andre.

Janne er en utrolig kul og kompetent tannlege

Klinikk: Janne Fonneløp Bakke-Hanssen Skrevet

Janne driver en liten klinikk hvor du får personlig service. Jeg synes det vanskeligste med å bedømme tannleger er at man faktisk ikke selv har peiling på om de gjør en god jobb eller ikke. Janne inngir tillit og det er det viktigste!