Therese Lien Sørensen

Stortingsgata 12 0161 Oslo

Siste vurderinger av Therese Lien Sørensen

Profesjonell

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Therese Lien Sørensen er hyggelig og profesjonell. Hun har god kommunikasjon med pasienten. Kan anbefales!

Varme anbefalinger

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg er meget fornøyd med Studenterlunden Tannlegesenter, og kan varmt anbefale Therese Lien Sørensen som tannlege. Hun er dyktig, grundig og meget imøtekommende. Therese håndterer mennesker med redsel for tannlegebesøk profesjonelt og med stor omsorg. Det samme må sier om hennes særs hyggelig tannlegesekretær som alltid husker deg igjen, skaffer timer veldig raskt og er imøtekommende for å løse problemer. De ansatte står for omsorg og dyktighet!

Dyktige, engasjerte og serviceinnstilte tannleger

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har brukt Therese Sørensen som min faste tannlege helt siden hun overtok praksisen i Stortingsgaten. Etter hvert har hele familen blitt kunder hos henne. Vi er svært fornøyde. Møtet med Sørensen er alltid positivt, og vi blir behandlet meget profesjonelt og imøtekommende. Før hver behandling gir hun et skriftlig prisoverslag. Hun gjør en meget grundig jobb, og selv etter mange år er kronene hun har satt på solide og pene. Det er alltid mulig å få time tidlig om morgenen før jobb. Et ekstra pluss er den hyggelige tannlegesekretæren, som husker oss igjen og alltid finner en time som passer. Jeg kan varmt anbefale denne tannlegen.