Profilbilde av tannlege Therese Lien Sørensen

Therese Lien Sørensen

Profilbilde av tannlege Therese Lien Sørensen

Om

Therese Lien Sørensen har lang og solid erfaring innenfor de aller fleste felt av tannbehandling.

Hun har siden 2013 godkjenning for å utføre implantatbehandling med dekning fra Folketrygden, og har utført en rekke slike behandlinger.

Hennes behandlingsfilosofi er at en god og varig tannbehandling bygger på faglig oppdatert kompetanse, grundig undersøkelse, god planlegging og nøyaktig klinisk utførelse. God informasjon og tydelig kommunikasjon kombinert med omsorg for
den enkelte pasient er avgjørende for en vellykket behandling.

Autorisasjon (1997)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Therese Lien Sørensen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Therese Lien Sørensen

Veldig dyktig og ivaretagende tannlege

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gått til Therese i mange år. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos henne. Therese er kompetent og oppdatert, forklarer og forbereder meg godt, og er omsorgsfull og hyggelig. Anbefales på det sterkeste

Veldig hyggelig og dyktig tannlege

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Blid og oppmerksom på tannlegeskrekk og annet. Er tydelig og skaper forutsigbarhet på timen og kommer med gode anbefalinger og råd! Kan absolutt anbefales! Har gått her i 16 år! Dessuten er Oddny kjempeålreit og blid også - fin gjeng!

Oslo sin beste tannlege!

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Full score til Studenterlunden Tannlegesenter og tannlege Therese Lien Sørensen. Kan anbefales på det varmeste!

Svært fornøyd i 15 år

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har vært pasient hos Therese i over 15 år. Hun har håndtert ulike utfordringer jeg har hatt med min tannhelse svært profesjonelt og med stor ro mens hun jobber. Hun er lyttende og genuint interessert i å hjelpe deg, samt i deg som person. Oddny er også en viktig og trivelig tannhelsesekretær som gjør at klinikken har et varmt og profesjonelt preg. En gang har jeg opplevd at Therese ikke hadde nok informasjon om en sykdom/skade som påvirker manges tannhelse. Det fant jeg noe underlig, men dette gjaldt kun den umiddelbare kunnskapen rundt det. Anbefaler varmt Studenterlunden Tannlegesenter!

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har brukt Therese Lien Sørensen som tannlege helt fra starten av og kan anbefale henne på det aller varmeste! Hun er dyktig, faglig oppdatert, serviceminded og omsorgsfull. Jeg føler meg trygg på at jeg er i de beste hender, uansett om det er et rutinebesøk eller noe spesielt. De strekker seg langt for å stille opp hvis det dukker opp noe. Jeg gir Therese og tannlegeserkretæren Oddny topp karakter og mine aller beste anbefalinger.