Logo for Studenterlunden Tannlegesenter AS

Studenterlunden Tannlegesenter AS

Logo for Studenterlunden Tannlegesenter AS

Om klinikken

Klinikken ble etablert i 2005 og ligger sentralt i Stortingsgaten midt mellom Nationaltheatret og Stortinget. Vi holder til i 3. etasje med heis og er lett tilgjengelig med kollektivtransport, og bare en kort spasertur fra Aker Brygge. Det er flere store parkeringshus i nærheten (Vika, Saga og Ibsen).

Vi tilbyr alle vanlige tannbehandlinger og samarbeider med spesialister når det er nødvendig.

Tannlegene hos oss er faglig oppdatert gjennom jevnlig kursing, er medlemmer av Den norske tannlegeforening og har begge lang fartstid i klinikken.

Studenterlunden Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Studenterlunden Tannlegesenter AS

Utmerket tannlege

Tannlege: Ingrid Birkeland Melcher Skrevet

Vel - det er ikke så lett for en legperson å vurdere en tannlege faglig. Men Ingrid er veldig behagelig og virker dyktig. Dessuten er de veldig flinke til å holde tiden, i det hele tatt - ingen grunn til å se seg om etter ny tannlege.

Verdens beste tannlege

Tannlege: Therese Lien Sørensen Skrevet

Erfaren, varm, tydelig og ivaretagende tannlege som tar seg tid, forklarer og forstår sine pasienter. Like dyktig i krise ved traume som til vanlig. Anbefales på det sterkeste.
Nydelig sekretær også!

Dyktig

Tannlege: Therese Lien Sørensen Skrevet

Informativ, hyggelig, flink. Lyttende pg en kan spørre om det meste. Aldri opplevd noe stor forsinkelse

Strålende fornøyd

Tannlege: Ingrid Birkeland Melcher Skrevet

Er kjempefornøyd med Ingrid som tannlege og jeg føler meg godt ivaretatt. Jeg synes hun virker veldig kompetent i faget sitt, samtidig som hun er veldig sympatisk og hyggelig. Har gått til henne i noen år nå og håper å kunne fortsette med det i all overskuelig fremtid.

Fantastisk tannlege!!!

Tannlege: Therese Lien Sørensen Skrevet

Therese er en så utrolig dyktig og empatisk tannlege som jeg stoler 100% på. Hun tar godt vare på meg, utfører jobben sin grundig, og følger opp når noe må ordnes. Anbefales virkelig!