Profilbilde av tannlege Therese Lien Sørensen

Therese Lien Sørensen

Profilbilde av tannlege Therese Lien Sørensen

Om

Therese Lien Sørensen har lang og solid erfaring innenfor de aller fleste felt av tannbehandling.

Hun har siden 2013 godkjenning for å utføre implantatbehandling med dekning fra Folketrygden, og har utført en rekke slike behandlinger.

Hennes behandlingsfilosofi er at en god og varig tannbehandling bygger på faglig oppdatert kompetanse, grundig undersøkelse, god planlegging og nøyaktig klinisk utførelse. God informasjon og tydelig kommunikasjon kombinert med omsorg for
den enkelte pasient er avgjørende for en vellykket behandling.

Autorisasjon (1997)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Therese Lien Sørensen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Therese Lien Sørensen

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har brukt Therese Lien Sørensen som tannlege helt fra starten av og kan anbefale henne på det aller varmeste! Hun er dyktig, faglig oppdatert, serviceminded og omsorgsfull. Jeg føler meg trygg på at jeg er i de beste hender, uansett om det er et rutinebesøk eller noe spesielt. De strekker seg langt for å stille opp hvis det dukker opp noe. Jeg gir Therese og tannlegeserkretæren Oddny topp karakter og mine aller beste anbefalinger.

Super

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Therese og hennes sekretær er faglig dyktige, yter topp service og kan sterkt anbefales. Her ivaretas man skikkelig.

Super tannlege!

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Therese er en helt super tannlege!
Hun er trygg og faglig dyktig, og sier rett ut hva hun mener om forskjellige ting. Helt strålende! Jeg føler meg virkelig i de aller beste hender med henne som tannlege og ville ikke engang vurdere å bytte til en annen.

Jeg har en god del tannlegeskrekk, men etterhvert har besøkende hos Therese gått fra å være noe jeg gruer meg til, til noe jeg gleder meg til. Hun er så rolig og trygg at selv jeg klarer å puste sånn noenlunde rolig.

Hun gjør bare det som trengs med tennene mine og jeg opplever henne som svært dyktig faglig!

Anbefales på det sterkeste!

Profesjonell

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Therese Lien Sørensen er hyggelig og profesjonell. Hun har god kommunikasjon med pasienten. Kan anbefales!

Varme anbefalinger

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg er meget fornøyd med Studenterlunden Tannlegesenter, og kan varmt anbefale Therese Lien Sørensen som tannlege. Hun er dyktig, grundig og meget imøtekommende. Therese håndterer mennesker med redsel for tannlegebesøk profesjonelt og med stor omsorg. Det samme må sier om hennes særs hyggelig tannlegesekretær som alltid husker deg igjen, skaffer timer veldig raskt og er imøtekommende for å løse problemer. De ansatte står for omsorg og dyktighet!