Bjørn Barkli

Bjørn Barkli er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Bjørn Barkli

Har fulgt med Bjørn fra Perleraden

Klinikk: Oris Dental Løkkeveien Skrevet

Da Bjørn begynte på Oris, ble jeg med over fra Perleraden. Bjørn er den beste tannlegen jeg har hatt. Han tar seg godt tid, og er meget pedagogisk og dyktig. For meg som ikke liker å gå til tannlegen har han med sitt milde vesen, og sitt profesjonelle virke gjort at jeg ikke gruer meg slik jeg gjorde før. De beste skussmål til Bjørn Barkli fra meg.

Favoritt-tannlegen

Klinikk: Bjørn Barkli Skrevet

Smilende og blid, veldig nøye, forklarer godt - har bare gode ord å si og kommer alltid til å gå til Bjørn, så lenge han er i Stavanger :)

Profesjonell

Klinikk: Bjørn Barkli Skrevet

På tiden. Veldig god informasjon og forklaring. Virker ikke som han overbehandler. Bra utstyrt klinikk (i Stavanger). Dyrt, men det er nok mest pga staten sin nedprioritering av tannhelse.

Fantastisk!

Klinikk: Bjørn Barkli Skrevet

Bjørn er den desidert beste tannlegen jeg har hatt. Så varm og god og veldig flink til å informere og inkludere deg under hele seansen. To tomler opp for Bjørn :)

Unik

Klinikk: Bjørn Barkli Skrevet

Ringt en tilfeldig tannlege en søndag morgen med tannverk og skulle på ferie dagen etter. Bjørn tok telefonen og sa han kunne reise inn på jobben samme dag noen timer etter i sin fritid og hjelpe meg. Dett endte med trukket tann og lykkelig ferie. Kommer aldri til å glemme dette.Han har nå dessverre flyttet nord over og jeg kan ikke vise min takknemmelighet med å bruke han .(det er det eneste dumme med dette.)