Oris Dental Løkkeveien

Oris Dental Løkkeveien holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Oris Dental Løkkeveien

Trygg og dyktig tannlege

Tannlege: William Yu Skrevet

Jeg har gått til William i 2 år nå. Jeg er litt redd av tannleger men siden William er meget forsiktig, dyktig og trygg, er ikke jeg engstelig lenger. Alltid vennlig og forklarer hva han må gjøre og hvorfor. Jeg fikk også invisalign behandling for å rette tennene og er super fornøyd. Anbefaler sterkt!

Anbefales på det sterkeste

Tannlege: William Yu Skrevet

Har gått til William i ca 2 år etter min forrige tannlege flyttet til Karmøy. Jeg har bare positive ting å si om ham. Svært dyktig, behagelig og alltid imøtekommende. Assistenten hans Maren er også veldig flink. Litt dyrt men jeg er glad for å ha funnet denne tannlegen. Anbefales!

Trygg og svært dyktig

Tannlege: Marianne Bjørkum Skrevet

Jeg har gått til Marianne i flere år. I starten hadde jeg tannlegeskrekk, denne har hun nå klart å "kurere" da hun alltid informerer meg om hva som skal skje, og om det gjør vondt eller ikke, jeg føler meg derfor alltid trygg hos henne. Hun er rolig og utrolig dyktig. Anbefales !

Beste tannlegen i byen

Tannlege: Fredrik Kjellevold Skrevet

Kompetent og flink. Har brukt Kjellevold sidan Haver gjekk av med pensjon ved samme tannlegekontor. Det har fungert bra.

Trygg, vennlig og dyktig

Tannlege: William Yu Skrevet

William er særdeles dyktig tannlege. Han er imøtekommende, og tar seg tid til å få pasienten til å føle seg trygg. Han er flink til å forklare prosessen og avklare forventninger, særlig i et fagfelt som jeg har lite kunnskap om. William er opptatt av forebyggende tannpleie og jeg har lært mye opp gjennom de årene han har vært min tannlege. Når man har de tennene jeg har som krever en del tannlegebesøk så er det betryggende å ha en tannlege som virkelig bryr seg, tar seg tid til deg og er snill, omtenksom og veldig forsiktig. Anbefales på det sterkeste.