Per Vidar Liljedal

Dronningens Gate 102 8006 Bodø

Siste vurderinger av Per Vidar Liljedal

Meget flink tannlege

Klinikk: Liljedal Tannhelsesenter AS Skrevet

Har hatt ganske mange andre opp gjennom åra, men han er for det første den hyggeligste jeg har møtt hittil og så er han svært dyktig.
Problem med plomberte tenner fra andre klinikker jeg har vært hos ordnet han kjapt opp med.
Kan anbefale han på det sterkeste.

Byens beste tannlege!

Klinikk: Liljedal Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har vært kunde hos Liljedal Tannhelsesenter i noen år nå, og hatt Per Vidar Liljedal som min tannlege og jeg kan med hånden på hjertet ikke huske at jeg har hatt en bedre tannlege. Liljedal er hyggelig, tar seg tid til en liten prat før han setter i gang og gjør en grundig og bra jobb.

Liljedal Tannhelsesenter er en foregangsfigur for helsetilbud. De har flotte og innbydende lokaler, hyggelige ansatte og gode åpningstider. De er svært imøtekommende og lett tilgjengelig på telefon. Ventetiden for å få time er ikke så lang, og det er heller aldri noe problem å flytte rundt på timen om det ikke skulle passe likevel. Etter å ha alltid vært nervøs før tannlegebesøk etter noen vonde opplevelser i barndommer er det nesten som en fest å komme til Liljedal. Jeg er veldig fornøyd med at jeg ble kunde hos dem!

Per Liljedal

Klinikk: Liljedal Tannhelsesenter AS Skrevet

Den beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Han tok hensyn til at jeg har tannlegeskrekk, sa klart hva han skulle gjøre og gjorde behandlingen behagelig for meg. Kommer til å ha han som tannlege fremover og så lenge jeg har behov for tannlege. Kan anbefale han på det sterkeste!