Torgils Lægreid

Broegelmannhuset Tannhelsesenter

1997

Broegelmannhuset Tannhelsesenter Priser mangler

Broegelmannhuset Tannhelsesenter Telefonnummer55 90 02 3055 90 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandgaten 5 5013 Bergen
Torgils Lægreid er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Torgils Lægreid

The best dentist ever !

Klinikk: Broegelmannhuset Tannhelsesenter Skrevet

When I first went to Torgils, many many years ago, i was scared of going to the dentist. All that changed as soon as I talked with Torgils (and his great staff). He is amazing. Both of my kids have went to Torgeils since they were "barnehage" age. He is fantastic with kids, as he is with adults !

Behagelig

Klinikk: Tannlege Torgils Lægreid Skrevet

Et funn for de med tannlegeskrekk! Rolig og behagelig, forklarer hva som gjøres og er tålmodig og svært dyktig.

Behagelig møte, sjølv med tannlegeskrekk.

Klinikk: Tannlege Torgils Lægreid Skrevet

Tar seg tid og gjør møte med min verste skrekk overkommelig.

Torgils Lægreid er den flotteste tannlegen jeg har hatt! Han har hjulpet meg gjennom tannlegeskrekk, han er vennlig og tålmodig.

Dyktig og hyggelig tannlege!

Klinikk: Broegelmannhuset Tannhelsesenter Skrevet

Kan lett anbefale Torgils: en dyktig og hyggelig tannlege som får jobben gjort på en profesjonell (og i mitt tilfelle: smertefri) måte. Hadde tre begynnende hull, og han fikset alle i én sesjon.

Lægreid? Den beste!

Klinikk: Broegelmannhuset Tannhelsesenter Skrevet

Torgils Lægreid er den flotteste tannlegen jeg har hatt! Han har delvis hjulpet meg gjennom tannlegeskrekk, han er vennlig og tålmodig og, i følge andre tannleger jeg har måttet besøke, er arbeidet han har gjort på tennene mine, særdeles bra. Jeg er glad han er yngre enn meg så jeg slipper å miste ham før han blir pensjonert!