Jon Tryggestad

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Jon Tryggestad er tannlege i Bodø

Siste vurderinger av Jon Tryggestad

Den beste tannlegen som finnes!

Klinikk: Tryggestad Tannklinikk Skrevet

Rolig og avslappet atmosfære. Veldig i møte kommende og alltid up to date! Veldig flink tannlege med like flink personal.

Kjempebra tannlege!!

Klinikk: Tryggestad Tannklinikk Skrevet

Meget behagelig tannlege. Han forklarer enkelt og direkte hva som skjer og hva som bør gjøres. Følte 100% at det ble lagt vekt på smertefri behandling. Viktig for meg siden jeg gruer meg voldsomt før en time. Anbefaler han og de andre på dette tannlegekontoret !

Veldig flink

Klinikk: Tryggestad Tannklinikk Skrevet

Behagelig og faglig dyktig. Rolig og medmenneskelig😊 Har alltid et smil å komme med og er sympatisk. Følte meg veldig ivaretatt under behandling

Svært behagelig fremtreden. Omtenksom og tillitvekkende.

Klinikk: Tryggestad Tannklinikk Skrevet

Man føler seg trygg i tannlegestolen, selv om man har tannlegeskrekk. Erfaren, og man føler man kan stole på hans vurderinger. Kan trygt anbefales!

Veldig flink tannlege

Klinikk: Tryggestad Tannklinikk Skrevet

Tryggestad er en meget flink tannlege som gir intrykk av å tenke pasientens beste fremfor egen berikelse. Han er nøye med at en ikke skal kjenne noe ubehag under konsultasjonen. Er også behjelpelig med å undersøke om det er mulig å få dekket noe eller alt av kostnadene fra NAV. Han laget et gebiss til meg som etter en justering sitter som støpt uten det minste ubehag.