Tryggestad Tannklinikk

Telefonnummer75 53 22 0175 53 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mølnbakken 88 8050 Tverlandet
Tryggestad Tannklinikk holder til i Bodø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tryggestad Tannklinikk

Kjempebra tannlege!!

Tannlege: Jon Tryggestad Skrevet

Meget behagelig tannlege. Han forklarer enkelt og direkte hva som skjer og hva som bør gjøres. Følte 100% at det ble lagt vekt på smertefri behandling. Viktig for meg siden jeg gruer meg voldsomt før en time. Anbefaler han og de andre på dette tannlegekontoret !

Veldig flink

Tannlege: Jon Tryggestad Skrevet

Behagelig og faglig dyktig. Rolig og medmenneskelig😊 Har alltid et smil å komme med og er sympatisk. Følte meg veldig ivaretatt under behandling

Svært behagelig fremtreden. Omtenksom og tillitvekkende.

Tannlege: Jon Tryggestad Skrevet

Man føler seg trygg i tannlegestolen, selv om man har tannlegeskrekk. Erfaren, og man føler man kan stole på hans vurderinger. Kan trygt anbefales!

Veldig flink tannlege

Tannlege: Jon Tryggestad Skrevet

Tryggestad er en meget flink tannlege som gir intrykk av å tenke pasientens beste fremfor egen berikelse. Han er nøye med at en ikke skal kjenne noe ubehag under konsultasjonen. Er også behjelpelig med å undersøke om det er mulig å få dekket noe eller alt av kostnadene fra NAV. Han laget et gebiss til meg som etter en justering sitter som støpt uten det minste ubehag.