Thomas Kihlman

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Thomas Kihlman er tannlege i Nordre Follo

Siste vurderinger av Thomas Kihlman

Fantastisk tannlege og hele teamet

Klinikk: Kolbotn Tannhelsesenter Skrevet

Thomas Kihlman &co er absolutt de beste tannlegene. Faglig dyktige, empatiske og hyggelige.
Jeg kunne aldri tenke meg å dra til et annet tannlegekontor enn Kolbotn tannhelsesenter.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Kolbotn Tannhelsesenter Skrevet

Har hatt grusom tannlegeskrekk i mange år. Behandlet med lystgass og beroligende, stukket av fra stolen, og unnlatt å komme til timer i flere år.
Etter at jeg begynte hos Kihlman har jeg tilogmed gått uten følge og uten valium!
Han er direkte, konkret, effektiv og faglig dyktig.

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Kolbotn Tannhelsesenter Skrevet

Oppdatert, flink og effektiv, hyggelig og blid. Er trygg på den behandlingen jeg får hos Thomas. Har gått hos han i mange år.

Munter og faglig dyktig

Klinikk: Kolbotn Tannhelsesenter Skrevet

Fikk akuttime på dagen etter å ta hatt smerter i tann. Møtte hyggelig tannhelsesekretær og ble tatt i mot presis til timen. Tannlegen var munter, faglig dyktig og forklarte nøye hva som ville skje. Pris var heller ikke avskrekkende. Anbefales på det varmeste

En fantastisk tannlege!

Klinikk: Kolbotn Tannhelsesenter Skrevet

Kihlman er alltid blid, han er effektiv, jobber med stor forståelse for at ting kan være ubehagelig og er veldig profesjonell.
Fra å ha hatt tannlegeskrekk i 30 år har jeg nå gått regelmessig til tannlegen mange år på rad. Alt takket være Kihlman.
(Jeg kjører faktisk flere mil (gjennom Oslo, med alle tannlegene der) for å bli behandlet av Kihlman. Det er han verdt.)