Christian Nyhus

Christian Nyhus er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Christian Nyhus

Fantastisk flink tannlege

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Som liten gikk jeg til skole-tannlege, og har siden hatt tannlege-skrekk. Men etter første time hos Christian og Ine fikk jeg et helt annet syn på å dra til tannlegen. Dette radarparet er svært dyktige i jobben sin, og er både positive, blide og imøtekommende.
Jeg har ingenting å utsette på. Om du har tannlege-skrekk, eller bare ønsker at tannlegen din er en kul fyr som tar godt vare på tennene dine, er det bare å booke time hos Christian og Ine!

fantastisk dyktig tannlege og assistent

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Christian og Ine er et fantastisk dyktig og ikke minst morsomt radarpar. Man føler seg vel i tannlegestolen og de utfører behandlinger upåklagelig. Jeg sovnet en gang under rotfylling, hvilke andre tannleger gjør en så smooth jobb?
Anbefales på det sterkeste!
6 av 5 stjerner fra meg!

Beste tannlegen

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Christian er utrolig behagelig tannlege. Tar seg tid, forklarer og gjør jobben smertefritt. ( vel nesten ) Ine er ei super tannpleier.
Kan absoultt anbefale Christian og Ine

Beste tannlegen!

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Tar seg god tid og er den beste snilleste tannlegen jeg noen gang har møtt, med hyggelige tannpleiere og øvrige personalet - disse har kurert min tannskrekk! Veldig fornøyd :)

Topp tannlege

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Hyggelig, forklarer hva som gjøres, har stor ro, tar veldig bra hensyn slik at tannlegeskrekken nesten er borte. Inngir stor tillit og gjør kun det som er nødvendig: Ikke noe press på å gjøre det som kan vente eller som kan overvåkes. Derfor blir heller ikke regningen så stor. Uendelig mye bedre enn de tannleger jeg har hatt før. Og dessuten er det hyggelig og effektivt legekontor, og aldri ventetid.