Christian Nyhus

Klinikk

Bjerke Tannmedisin

Trondheimsveien 275 0589 Oslo

Siste vurderinger av Christian Nyhus

fantastisk dyktig tannlege og assistent

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Christian og Ine er et fantastisk dyktig og ikke minst morsomt radarpar. Man føler seg vel i tannlegestolen og de utfører behandlinger upåklagelig. Jeg sovnet en gang under rotfylling, hvilke andre tannleger gjør en så smooth jobb?
Anbefales på det sterkeste!
6 av 5 stjerner fra meg!

Beste tannlegen

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Christian er utrolig behagelig tannlege. Tar seg tid, forklarer og gjør jobben smertefritt. ( vel nesten ) Ine er ei super tannpleier.
Kan absoultt anbefale Christian og Ine

Beste tannlegen!

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Tar seg god tid og er den beste snilleste tannlegen jeg noen gang har møtt, med hyggelige tannpleiere og øvrige personalet - disse har kurert min tannskrekk! Veldig fornøyd :)

Topp tannlege

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Hyggelig, forklarer hva som gjøres, har stor ro, tar veldig bra hensyn slik at tannlegeskrekken nesten er borte. Inngir stor tillit og gjør kun det som er nødvendig: Ikke noe press på å gjøre det som kan vente eller som kan overvåkes. Derfor blir heller ikke regningen så stor. Uendelig mye bedre enn de tannleger jeg har hatt før. Og dessuten er det hyggelig og effektivt legekontor, og aldri ventetid.

Utrolig dyktig!

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Alle i min nærmeste familie går til Christian og er veldig fornøyde. Både jeg og andre i familien har slitt med tannlege-skrekk, dette er noe som blir borte når du er her. Jeg dro flere ganger hit for å få utført mindre inngrep i stedet for skoletannlegen når jeg var i tenårene, siden de er så profesjonelle her - både rent klinisk, men også på det psykiske planet. Må bare skryte både Christian og tannlege-assistenten opp i skyene, de har en veldig fin og artig tone seg imellom og ovenfor pasienten, noe som gjør at du slapper av i stolen. De bryr seg og husker deg, uansett om det er flere år siden sist besøk. Og ikke minst, veldig dyktig i jobben og tillpasser etter pasienten!