Christian Nyhus

Autorisasjon (1998)

Christian Nyhus er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Christian Nyhus

Den beste og snilleste tannlegen!

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

På dette tannlegekontoret er alle hyggelige og imøtekommende! Ikke lenger skummelt å gå til tannlegen og man føler de tar vare på både deg og tennene dine :)))) Tar også alle "bekymringer" på alvor og gir svar på alt man lurer på. Tommel opp!

Fantastisk flink tannlege

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Som liten gikk jeg til skole-tannlege, og har siden hatt tannlege-skrekk. Men etter første time hos Christian og Ine fikk jeg et helt annet syn på å dra til tannlegen. Dette radarparet er svært dyktige i jobben sin, og er både positive, blide og imøtekommende.
Jeg har ingenting å utsette på. Om du har tannlege-skrekk, eller bare ønsker at tannlegen din er en kul fyr som tar godt vare på tennene dine, er det bare å booke time hos Christian og Ine!

fantastisk dyktig tannlege og assistent

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Christian og Ine er et fantastisk dyktig og ikke minst morsomt radarpar. Man føler seg vel i tannlegestolen og de utfører behandlinger upåklagelig. Jeg sovnet en gang under rotfylling, hvilke andre tannleger gjør en så smooth jobb?
Anbefales på det sterkeste!
6 av 5 stjerner fra meg!

Beste tannlegen

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Christian er utrolig behagelig tannlege. Tar seg tid, forklarer og gjør jobben smertefritt. ( vel nesten ) Ine er ei super tannpleier.
Kan absoultt anbefale Christian og Ine

Topp tannlege

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Hyggelig, forklarer hva som gjøres, har stor ro, tar veldig bra hensyn slik at tannlegeskrekken nesten er borte. Inngir stor tillit og gjør kun det som er nødvendig: Ikke noe press på å gjøre det som kan vente eller som kan overvåkes. Derfor blir heller ikke regningen så stor. Uendelig mye bedre enn de tannleger jeg har hatt før. Og dessuten er det hyggelig og effektivt legekontor, og aldri ventetid.