Kristian Kjellsen

Kristian Kjellsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kristian Kjellsen

Kjempebra.

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

For meg som har tannlegeskrekk er jeg veldig fornøyd med Kristian Kjellsen. Han er rolig og forklarer hele tiden hva han skal gjøre. Jeg er fremdeles redd før jeg går inn, men det har blitt mye bedre.

Proff

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Smertefritt, effektivt og god forklaring på hva som foregikk underveis. Viktig å føle seg trygg når man setter inn et tannimplantat.

Super tannlege

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

Var hos Kristian Kjellsen på Dronningen Tannklinikk. Grudde meg og i sær da jeg leste i et hefte på venteværelset om hva jeg kunne forvente av forholdsregler etter behandlingen. Så da jeg kom inn i tannlegestolen var det like før jeg trakk meg. Men Kristian ba om å få se heftet jeg hadde lest i, og beroliget meg deretter. En ro og en profesjonalitet som innga full tillit. Fikk gode råd med med etter behandlingen, og jeg er superfornøyd. Maken til flinke tannleger som på Dronningen tannklinikk skal man lete lenge etter! Både Kristian Kjellsen og Johan Furebotten er i premium klassen.

Veldig bra tannlege!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Utrolig dyktig tannlege. Kan sitt fag. God til å følge opp pasienter. God på informasjon, kjempehyggelig.