Dorte Buschmann Jægersen

Autorisasjon (1998)

Dorte Buschmann Jægersen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Dorte Buschmann Jægersen

Passer for de med tannlegeskrekk

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Dorte er den triveligste tannlegen jeg har hatt. Hun er oppriktig interessert i hvordan du har det før hun setter i gang arbeidet, og er en veldig hyggelig og blid person.

Når hun undersøker/fikser tennene dine, er hun ekstremt flink til å fortelle hva hun gjør, hvordan det gjøres og sørger alltid for at du har det mest mulig behagelig. Hun er også veldig god til å dobbeltsjekke tilfeller hvor hun måtte være litt usikker på om det er hull eller ei.

Dersom du sliter med tannlegeskrekk, kan jeg gå god for at Dorte er et supert valg. I tillegg er Festningen tannlegeklinikk en veldig bra klinikk med supersentral beliggenhet i Oslo sentrum og hyggelige mennesker i resepsjonen. Her kan du også betale med Amex dersom du samler Eurobonus-poeng.

Anbefales på det sterkeste.

Suveren!

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Ryddig, profesjonell, god informasjon under besøk. Bra oppfølging underveis og god kontroll på journal og historikk.

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale Dorthe som tannlege. Det er første gang jeg har vært hos tannlege til vanlig tannsjekk og tannrens hvor det ikke gjorde det minste vondt eller var ubehagelig. Hun er flink til å forklare hva hun gjør slik at man føler seg i trygge hender og gir gode råd til tannpleie. I tillegg til å ha god kompetanse, så er hun også trivelig.

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Dorte er rolig, behagelig og vennlig, og hun lytter oppmerksomt til spørsmål og bekymringer. Man føler seg virkelig sett!

Tannsjekk og behandling utføres på en god og nøyaktig måte, og Dorte er opptatt av at man ikke skal bore/behandle med mindre det virkelig er nødvendig. Gir gode tips til tannhygiene.

Klinikken er ren og lys, og alle de ansatte veldig profesjonelle. Ingenting å utsette, anbefales helhjertet.

Skuffet

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Var til vanlig kontroll,alt var bra og ingen hull. Men så ble hun usikker på om jeg hadde et hull i en tann oppe der det satt en liten fylling fra før.Rart synes jeg da jeg ikke hadde hatt noe vondt. Hun sa at jeg måtte få en ny time for å borre og bytte fylling,.Jeg bestilte time hos en helt annen tannlege, tok nye bilder og det ble bekreftet at det ikke var hull.