Dorte Buschmann Jægersen

Dorte Buschmann Jægersen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Dorte Buschmann Jægersen

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale Dorthe som tannlege. Det er første gang jeg har vært hos tannlege til vanlig tannsjekk og tannrens hvor det ikke gjorde det minste vondt eller var ubehagelig. Hun er flink til å forklare hva hun gjør slik at man føler seg i trygge hender og gir gode råd til tannpleie. I tillegg til å ha god kompetanse, så er hun også trivelig.

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Dorte er rolig, behagelig og vennlig, og hun lytter oppmerksomt til spørsmål og bekymringer. Man føler seg virkelig sett!

Tannsjekk og behandling utføres på en god og nøyaktig måte, og Dorte er opptatt av at man ikke skal bore/behandle med mindre det virkelig er nødvendig. Gir gode tips til tannhygiene.

Klinikken er ren og lys, og alle de ansatte veldig profesjonelle. Ingenting å utsette, anbefales helhjertet.

Skuffet

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Var til vanlig kontroll,alt var bra og ingen hull. Men så ble hun usikker på om jeg hadde et hull i en tann oppe der det satt en liten fylling fra før.Rart synes jeg da jeg ikke hadde hatt noe vondt. Hun sa at jeg måtte få en ny time for å borre og bytte fylling,.Jeg bestilte time hos en helt annen tannlege, tok nye bilder og det ble bekreftet at det ikke var hull.

Beste tannlegen ever.....

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men Dorte endret fult og helt på det.
Hun er rolig og behagelig, og smerte må du se langt etter.
Har du tannlegeskrekk så er dette tannlegen og bruke.

En bra tannlege for oss med tannlegeskrekk

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Dorthe er behagelig og en veldig bra tannlege for oss med tannlegeskrekk. Det er aldri noe problem å få nok bedøvelse. Hun er flink å komme med (rimelige) forslag for best mulig tannhelse. Synd hun ikke jobber hver dag.