Nikola Jakovljevic

2009

A-hus tannklinikk Priser mangler
Colosseumklinikken AS Avd Drammen Prisliste
Strømmen tannklinikk Prisliste

A-hus tannklinikk Telefonnummer32 78 93 0032 78 93 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusveien 1, Vikersund 3370 Vikersund
Colosseumklinikken AS Avd Drammen Telefonnummer32 20 28 7032 20 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Storgate 4 3018 Drammen
Strømmen tannklinikk Telefonnummer64 84 60 0064 84 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strømsveien 50 2010 Strømmen
Nikola Jakovljevic er tannlege i Modum, Drammen og Skedsmo

Siste vurderinger av Nikola Jakovljevic

fornøyd pasient

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Drammen Skrevet

Profesjonell tannlege, gir tilpasset informasjon før har begynner med behandlingen, samt. tålmodig. Beliggenheten til klinikken er sentral, og prisene overkommelige. Alt i alt vil jeg anbefale han på det sterkeste.

Superfornøyd

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Drammen Skrevet

Har vært hos denne tannlegen flere ganger nå og er like fornøyd hver gang. Veldig hyggelig, grundig og varsom. Flink til å holde meg informert hele veien, både før og under behandling. Anbefales på det varmeste. Har hatt litt uflaks med tannleger i Drammen, men nå kommer jeg ikke til å bytte igjen.

Dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Drammen Skrevet

Min mor var hus han og hun er veldig fornøyd. Han gjør jobben sin og passer på at pasient har det bra. Prøver å forstå deg selv om man kan ikke Norsk. Anbefaler på det sterkeste.

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Drammen Skrevet

En veldig imøtekommende og dyktig tannlege. Har trukket 4 visdomstenner hos han - og alle var uten problem. Merket nesten ikke at han satte bedøvelsen! Nå er jeg i prosessen med regulering (Invisalign) og alt går som smurt.