Harald Olav Eggen Linnebo

Harald Olav Eggen Linnebo er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Harald Olav Eggen Linnebo

Skånsom, effektiv og rolig

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Ble anbefalt av denne tannlegen av min fastlege som selv bruker denne tannlegen. Han sa at tannlege Harald Linnebo er skånsom, effektiv, rolig og dyktig, noe jeg opplever også stemmer.

Dyktig og effektiv

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Veldig flink og effektiv tannlege. Kan absolutt anbefales til estetiske tannbehandlinger. Gjorde en topp jobb med fasade/krone på fortann, og tannteknikeren han bruker framstod også sikker og profesjonell.

3 oppmøter for å trekke en tann..

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Etter å ha vært syk i lang tid med mistenkt kronisk bihulebetennelse , avslørte CT at problemene mine skyldtes en betennelse i en tannrot. Legen var bekymret etter at jeg hadde hatt dårligere allmenntilstand med høy feber i fire uker. Legen ga meg beskjed om at dette var akutt og jeg måtte få fikser dette neste dag. Bestilte Colosseum fordi jeg tenkte at her med alt av spesialister og utstyr måtte de klare dette raskt. Følte imidlertid at tannlegen var mer interessert i å maksimere antall besøk/profitt enn å gi rask hjelp. Dag 1. tok tannlegen vanlig røntgen og dunket på tanna. CBCT (avansert røntgen) var visstnok umulig å få til samme dag. Dag 2. cbct. en maskin som sto og støvet ned i hjørnet, ingen kø tok noen minutter. Ikke denne dagen ville de trekke tanna heller. Opplevde fortvilelse og at tannlegen ikke ville høre og bagatelliserte hva to leger (fastlege og infeksjonslege) hadde sagt.
Dag 3 fikk jeg endelig tanna trukket ut. På dette tidspunktet hadde jeg vondt helt ned inni kragebeinet. Pris 6100kr til sammen for alle tre oppmøter. Endte også opp med time hos nytt tannlegekontor uken etter for å sjekke tilstanden og legge plan for protese der, da jeg følte meg så usikker på om jeg hadde fått rett behandling. Måtte også få antibiotika hos ny tannlege da jeg fremdeles hadde feber uka etter og ikke ble tilbudt dette hos Colosseum.

Worth it

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

I've been going to him for 20+ years and am very satisfied with their clinic in general, and my dentist, Harald Linnebo, specifically.
I'm not the biggest fan of visiting the dentist (never have been), but I always feel relatively relaxed when I'm here. He has professionally taken care of anything that has come along insde my mouth.
Despite no longer living in Oslo I have never really contemplated switching dentists.

Profesjonell, flink og blid

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Jeg knakk to tenner og ble nødt til å bestille en akutt time, da jeg ikke kunne tygge på noen av sidene. Jeg fikk time med en gang og ble tatt imot av tannlege Harald Eggen Linnebo. Han er utrolig flink og profesjonell. Det er de to fineste tennene jeg har i munnen nå. Det er første gang i mitt liv at jeg går ut fra tannlegen uten noen ubehag i tennene etterpå, ingen skarpe kanter og bittet legger seg helt perfekt. Kan anbefale han på det sterkeste. Første gode opplevelse hos tannlegen. Tusen takk 😊