Hanis Dugum

Kokstad Tannlegepraksis

2009

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kokstad Tannlegepraksis Prisliste

Kokstad Tannlegepraksis
Kokstadflaten 4 5257 Kokstad
Hanis Dugum er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Hanis Dugum

Best i Bergen

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Denne tannlegen viser både kunnskap og omsorg. Fantastisk dyktig tannlege som tar seg tid og behandler deg som pasient med respekt. Han har absolutt valgt riktig yrke. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Hanis Dugum

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Min erfaring med tannlege Dugum er utelukkende positiv. Han bruker den tid han trenger for å oppnå best resultat og for at pasienten skal vær fornøyd. Prisen på behandlingene er faktisk mye rimeligere enn hos mange andre tannleger. Anbefaler varmt til alle som vil ha en dyktig tannlege på Kokstad.

Ikke fornøyd

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Prisen kom på langt mer enn forventet. Prisliste ligger på nett, så jeg hadde regnet meg frem til ca. Pris. Fyllingen var ikke ordentlig. Kan kjenne kant med tungen. Det til tross for at han brukte en evighet på å flikke og file med sandpapir. Han brukte også veldig mye bedøvelse tiltross for at jeg gav beskjed om at det ikkevar nødvendig. Kunne ikke føle ansiktet resten av dagen. Grådig ubehagelig. Hanis Dugum virket uerfaren. Jeg kan ikke anbefale han og kommer heller ikke til å gå flere ganger til han.

En hyggelig og veldig profesjonell tannlege

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Jeg vil på mitt sterkeste anbefale denne mannen. Hanis Dugum er en veldig hyggelig og ikke minst profesjonell tannlege. Har hatt mange besøk hos han, og alt i alt det beste å si om han. Jeg vil nok komme igjen til denne gode mannen/tannlegen.

En av de beste i Bergen!

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Ingen ting negativt med denne hyggelige tannlegen. Lys, moderne, trivelig praksis, forklarer alt han skal gjøre, lett på hånden, grei pris osv. Anbefales på det sterkeste!