Hanis Dugum

Kokstadflaten 4 5257 Kokstad
Tlf: 55 22 80 85 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hanis Dugum er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Hanis Dugum

En hyggelig og veldig profesjonell tannlege

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Jeg vil på mitt sterkeste anbefale denne mannen. Hanis Dugum er en veldig hyggelig og ikke minst profesjonell tannlege. Har hatt mange besøk hos han, og alt i alt det beste å si om han. Jeg vil nok komme igjen til denne gode mannen/tannlegen.

En av de beste i Bergen!

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Ingen ting negativt med denne hyggelige tannlegen. Lys, moderne, trivelig praksis, forklarer alt han skal gjøre, lett på hånden, grei pris osv. Anbefales på det sterkeste!

Veldig flink tannlege

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Jeg følte meg godt ivaretatt. Fikk en veldig god og profesjonell behandling hos ham. Vil anbefale denne tannlegen på det varmeste.

Ikke særlig fornøyd med utført arbeid

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Veldig blid og hyggelig tannlege, men jeg var ikke helt fornøyd med utført arbeid. Måtte tilbake igjen etter 5 dager og få gjort hele behandlingen på nytt, riktignok som reklamasjon og uten å betale mer.

Flink tannlege

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Tannlege Dugum er både flink og hyggelig. Har bare positiv erfaring å komme med etter at jeg avsluttet en lang behandling hos ham. Kan trygt anbefale Hanis.

En kjempeflink tannlege og så er han artig og utrolig hyggelig. Gleder meg til å gå til ham.

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Hadde ekstrem tannlege skrekk før jeg begynte hos Hanis. Nå er det bare kjekt hos tannlegen.

Kan anbefales

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Behagelig tannlege som gjør godt arbeid. Prisen er det ikke noe å si på. Kan trygt anbefale Dugum.

Beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Veldig flink til behandling, oppfølging, lytte til pasienten. Meget god service og i tillegg en morsom kar å gå til.

Uten tvil Bergens beste tannlege

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Hanis er en fantastisk hyggelig mann. Har fått kjempe god service og behandling når jeg har vært hos ham. Har ingenting å utsette på ham faglig eller som person. Her får man virkelig den beste behandlingen. Atmosfæren er rolig og hyggelig, og sammen med sin assistent gir Hanis deg en veldig god opplevelse av besøket selv om det å gå til tannlegen ikke er noe kjekt. Hele familien går til ham. Anbefales på det sterkeste.