Hanis Dugum

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Hanis Dugum er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Hanis Dugum

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Hanis Dugum har mer eller mindre kurert meg for ganske heftig tannlegeskrekk.

Jeg har nå gått til Hanis i litt over 2 år, før den tid var det årevis siden sist gang jeg var hos tannlege.
Jeg har prøvd mange ulike, men angsten har vært ekte, men jeg har ikke blitt tatt på alvor - det var før jeg møtte Hanis.

Jeg beskrev hvordan mine tidligere opplevelser hadde vært, og møtte ingenting annet enn forståelse og tilrettelegging! Nå er det en fryd å komme til kontroll. Han har alltid gode løsninger, og møter deg som pasient på en uhyre fin måte.
Nå er det slik at flere i familien har byttet tannlege til Hanis, og alle er like fornøyd!

Ikke bare er han en god kunstner, han tar seg god tid til deg, og legger en overkommelig plan. Han gir gode prisoverslag, og det er mye bedre enn tidligere jeg har vært hos.
I tillegg til dette er sekretærene hyggelig, og man kommer raskt til! Jeg kan ikke anbefale ham varmt nok.

Best i Bergen

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Denne tannlegen viser både kunnskap og omsorg. Fantastisk dyktig tannlege som tar seg tid og behandler deg som pasient med respekt. Han har absolutt valgt riktig yrke. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Hanis Dugum

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Min erfaring med tannlege Dugum er utelukkende positiv. Han bruker den tid han trenger for å oppnå best resultat og for at pasienten skal vær fornøyd. Prisen på behandlingene er faktisk mye rimeligere enn hos mange andre tannleger. Anbefaler varmt til alle som vil ha en dyktig tannlege på Kokstad.

Ikke fornøyd

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Prisen kom på langt mer enn forventet. Prisliste ligger på nett, så jeg hadde regnet meg frem til ca. Pris. Fyllingen var ikke ordentlig. Kan kjenne kant med tungen. Det til tross for at han brukte en evighet på å flikke og file med sandpapir. Han brukte også veldig mye bedøvelse tiltross for at jeg gav beskjed om at det ikkevar nødvendig. Kunne ikke føle ansiktet resten av dagen. Grådig ubehagelig. Hanis Dugum virket uerfaren. Jeg kan ikke anbefale han og kommer heller ikke til å gå flere ganger til han.

En hyggelig og veldig profesjonell tannlege

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Jeg vil på mitt sterkeste anbefale denne mannen. Hanis Dugum er en veldig hyggelig og ikke minst profesjonell tannlege. Har hatt mange besøk hos han, og alt i alt det beste å si om han. Jeg vil nok komme igjen til denne gode mannen/tannlegen.