Kokstad Tannlegepraksis

Kokstadflaten 4 5257 Kokstad
Kokstad Tannlegepraksis holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Kokstad Tannlegepraksis

Best i Bergen

Tannlege: Hanis Dugum Skrevet

Denne tannlegen viser både kunnskap og omsorg. Fantastisk dyktig tannlege som tar seg tid og behandler deg som pasient med respekt. Han har absolutt valgt riktig yrke. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Hanis Dugum

Tannlege: Hanis Dugum Skrevet

Min erfaring med tannlege Dugum er utelukkende positiv. Han bruker den tid han trenger for å oppnå best resultat og for at pasienten skal vær fornøyd. Prisen på behandlingene er faktisk mye rimeligere enn hos mange andre tannleger. Anbefaler varmt til alle som vil ha en dyktig tannlege på Kokstad.

Ikke fornøyd

Tannlege: Hanis Dugum Skrevet

Prisen kom på langt mer enn forventet. Prisliste ligger på nett, så jeg hadde regnet meg frem til ca. Pris. Fyllingen var ikke ordentlig. Kan kjenne kant med tungen. Det til tross for at han brukte en evighet på å flikke og file med sandpapir. Han brukte også veldig mye bedøvelse tiltross for at jeg gav beskjed om at det ikkevar nødvendig. Kunne ikke føle ansiktet resten av dagen. Grådig ubehagelig. Hanis Dugum virket uerfaren. Jeg kan ikke anbefale han og kommer heller ikke til å gå flere ganger til han.

Tannlege Aarli

Tannlege: Vigdis Aarli Skrevet

Tannlege Vigdis Aarli på kokstad er en vennlig, blid, dyktig og flink tannlege. Moderne og lyse lokaler. Greie priser. ANBEFALES

Anbefales

Tannlege: Vigdis Aarli Skrevet

Har vært pasient hos tannlege Vigdis Aarli i flere år og er meget fornøyd. Praksisen er lys og trivelig. Man blir alltid godt mottatt. Hun gjør fint arbeid. Anbefales