Gilda Gonzalez Kottmann

1999

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Dentavic AS Prisliste

Dentavic AS Telefonnummer66 91 10 7366 91 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tangen Sentrum 1450 Nesoddtangen
Gilda Gonzalez Kottmann er tannlege i Nesodden

Siste vurderinger av Gilda Gonzalez Kottmann

Meget flink og hyggelig

Klinikk: Dentavic AS Skrevet

Jeg har vært hos Gilda i mange år nå. Etter flere år med vandring fra den ene til den andre tannlegen uten å finne meg til rette noe sted, flyttet jeg til Nesodden, og der fant jeg Gilda. Det var tidlig på 2000-tallet. Hun er hyggelig, omhyggelig og veldig dyktig. Trenger jeg plutselig hjelp så får jeg det. Spesialister vi har vært hos har også rost hennes arbeider. Min mann bruker også Gilda og er kjempefornøyd. Vi har beholdt henne selv om vi nå bor 6 mil unna, og har gjort det i 7,5 år. Nå flytter vi 19 mil unna, men Gilda bytter vi ikke ut! Hun passer også alltid på at vi får time utpå dagen, slik at vi rekker å komme dit uten å måtte stå opp i otta. Tannhelse er dyrt. Har ikke reagert på at hun er veldig mye dyrere enn andre.

Meget behagelig og hyggelig tannlege.

Klinikk: Dentavic AS Skrevet

Imøtekommende og hyggelig. Føler deg godt ivaretatt. En tannlege som jeg kommer til å bruke fremover.

Mitt førsteinntrykk er at tannlegen er hyggelig og imøtekommende

Klinikk: Dentavic AS Skrevet

Har ikke vært her før nå men mitt inntrykk er at tannlegen er hyggelig og høflig.
Prisen er kanskje på høyeste nivå men totalt sett er jeg fornøyd.

Dyktig, men pågående!

Klinikk: Dentavic AS Skrevet

Hun presset på for å få meg til å akseptere en større tannbehandling enn det som var nødvendig. Dette fikk jeg bekreftet etter å ha byttet tannlege. Hun er ujevn i humøret, kan være hensynsfull i den ene timen og i neste time er hun hardhendt og kjølig. Jeg begynte å mislike henne og måten å være på, så jeg byttet tannlege og det har jeg aldri angret på. Hun ligger høyt prismessig og er en av de dyreste tannlegene jeg har hatt. Hun må lytte til sine pasienter og respektere pasientens valg og holde sine meninger for seg selv uten å presse sine meninger på pasienten.