Gilda Gonzalez Kottmann

Autorisasjon (1999)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Nesodden Tannhelse Telefonnummer66 96 12 0066 96 12 ...
Vestveien 51 1452 Nesoddtangen
Gilda Gonzalez Kottmann er tannlege i Nesodden

Siste vurderinger av Gilda Gonzalez Kottmann

Beste tannlege jeg har møtt i Norge og utland!

Klinikk: Nesodden Tannhelse Skrevet

Jeg har bodd i andre land enn Norge over tid,
og benyttet meg av lokale tannleger (Tyskland, Frankrike). Gilda er den mest kompetente og sympatiske tannlegen jeg har møtt.

Veldig varierende

Klinikk: Nesodden Tannhelse Skrevet

Noen timer hos Gilda har jeg blitt tatt svært godt i mot. Hun har tatt seg god tid til forklaringer og jeg har følt meg godt ivaretatt under behandling. Andre timer har hun derimot vært svært kjølig og kort i svarene. Under behandling har det også et par ganger virket som om hun har hatt dårlig tid og en gang ble jeg sittende lenge å vente mens hun tok en telefon - med munnen på vidt gap, fult av instrumenter. Jeg har også opplevd at det har vært rot rundt timebestillingene mine, at hun ikke har visst/fått beskjed om hvorfor jeg kom dit, enda det ble sagt flere ganger under bestilling av timen. Jeg opplever Gilda som dyktig i utgangspunktet, men pga varierende humør/behandling har jeg blitt usikker på henne og mistet tillit. Byttet derfor til en annen tannlege.

Meget flink og hyggelig

Klinikk: Dentavic AS Skrevet

Jeg har vært hos Gilda i mange år nå. Etter flere år med vandring fra den ene til den andre tannlegen uten å finne meg til rette noe sted, flyttet jeg til Nesodden, og der fant jeg Gilda. Det var tidlig på 2000-tallet. Hun er hyggelig, omhyggelig og veldig dyktig. Trenger jeg plutselig hjelp så får jeg det. Spesialister vi har vært hos har også rost hennes arbeider. Min mann bruker også Gilda og er kjempefornøyd. Vi har beholdt henne selv om vi nå bor 6 mil unna, og har gjort det i 7,5 år. Nå flytter vi 19 mil unna, men Gilda bytter vi ikke ut! Hun passer også alltid på at vi får time utpå dagen, slik at vi rekker å komme dit uten å måtte stå opp i otta. Tannhelse er dyrt. Har ikke reagert på at hun er veldig mye dyrere enn andre.

Meget behagelig og hyggelig tannlege.

Klinikk: Dentavic AS Skrevet

Imøtekommende og hyggelig. Føler deg godt ivaretatt. En tannlege som jeg kommer til å bruke fremover.

Mitt førsteinntrykk er at tannlegen er hyggelig og imøtekommende

Klinikk: Dentavic AS Skrevet

Har ikke vært her før nå men mitt inntrykk er at tannlegen er hyggelig og høflig.
Prisen er kanskje på høyeste nivå men totalt sett er jeg fornøyd.