Nesodden Tannhelse

Vestveien 51 1452 Nesoddtangen
Nesodden Tannhelse holder til i Nesodden

Siste vurderinger av Nesodden Tannhelse

Beste tannlege jeg har møtt i Norge og utland!

Tannlege: Gilda Gonzalez Kottmann Skrevet

Jeg har bodd i andre land enn Norge over tid,
og benyttet meg av lokale tannleger (Tyskland, Frankrike). Gilda er den mest kompetente og sympatiske tannlegen jeg har møtt.

Veldig varierende

Tannlege: Gilda Gonzalez Kottmann Skrevet

Noen timer hos Gilda har jeg blitt tatt svært godt i mot. Hun har tatt seg god tid til forklaringer og jeg har følt meg godt ivaretatt under behandling. Andre timer har hun derimot vært svært kjølig og kort i svarene. Under behandling har det også et par ganger virket som om hun har hatt dårlig tid og en gang ble jeg sittende lenge å vente mens hun tok en telefon - med munnen på vidt gap, fult av instrumenter. Jeg har også opplevd at det har vært rot rundt timebestillingene mine, at hun ikke har visst/fått beskjed om hvorfor jeg kom dit, enda det ble sagt flere ganger under bestilling av timen. Jeg opplever Gilda som dyktig i utgangspunktet, men pga varierende humør/behandling har jeg blitt usikker på henne og mistet tillit. Byttet derfor til en annen tannlege.

Den beste tannlegen jeg har vært hos.

Tannlege: Marie Eide Hartvedt Skrevet

Hun tar meg i mot med åpne armer, viser omsorg, forteller hele tiden hva hun gjør og skal gjøre. Gir gode råd som jeg tar med meg videre i forholdt til tannhelse situasjonen min. Tipser om mulig hjelp til betaling fra det offentlig da jeg er ufør og har en del som må ordnes. Hjelper meg med å sende over behandlings prosedyre til Nav. Ringer å hører hvordan det går etter behandling. Virkelig en 10 stjernes tannlege, som jeg er veldig glad for at jeg har begynt å gå til. Endelig en en tannlege jeg kan gå fast hos.

Den beste tannlegen🌟

Tannlege: Marie Eide Hartvedt Skrevet

Fra å ha tannlege-skrekk til å glede seg til å gå til tannlegen :) Marie er kunnskapsrik og en utrolig evne til å overføre trygghet. Positiv og løsningsorientert. Jeg føler meg alltid bra og motivert etter tannlegetimen :) anbefales!

Veldig dyktig og vennlig tannlege

Tannlege: Marie Eide Hartvedt Skrevet

Dyktig, nøye, vennlig og rolig tannlege som har god tid til å forklare det hun gjør. Spør og forklarer alltid før hun gjør noe. Gir gode råd og følger opp fra time til time.