Tore Andre Ohm

Kongens Gate 11 7013 Trondheim

Siste vurderinger av Tore Andre Ohm

Hyggelig ung mann

Klinikk: Tannklinikken Dine Tenner AS Skrevet

Dette er min faste tannlege og jeg er veldig fornøyd. Han er rask og effektiv og virker som han sjekker det han skal, får informasjon når jeg spør om noe. Han snakker ikke så mye men det synes jeg er helt greit så lenge han gjør det han skal og det tror jeg absolutt han gjør. Føler meg trygg og ivaretatt så har ingen problemer med å anbefale han.

Grei nok

Klinikk: Tannklinikken Dine Tenner AS Skrevet

Var inne for en sjekk, som resulterte i to hull.

Selve behandlingen gikk greit og smertefritt. Jeg er så gammel at bedøvelse ikke var et tema da jeg startet å gå til tannlegen. Resultatet er at lyden fra borret ikke er noen favoritt. Noe som er med på å berolige meg er når tannlegen forteller litt hva som skjer. Forventer ikke å få en detaljert beskrivelse, men hadde vært kjekt med kommentarer som: "da skal vi sette bedøvelsen, og du vil kjenne to små stikk" "da skal vi borre litt" "nå er jeg ferdig med å borre" "da gjennstår det bare å bla bla bla, så er vi ferdig"

Etter behandlingen hadde jeg også satt pris på å få en litt generell tilbakemelding om tilstanden i munnen. Dette er jeg vant med fra tidligere tannleger. For eksempel få beskjed om at det ser greit ut, men du bør bruke bla bla bla. Spessielt hvis det er noe spesifikke tiltak jeg bør gjøre. Spurte litt på slutten av timen, men følte jeg måtte grave litt for å få noen svar.

Oppsummert har jeg ingenting å utsette på selve behandlingen, men vil rett og slett at han hadde snakket litt mer.