Torbjørn Aareskjold

Autorisasjon (1999)

Tannlegeteamet Telefonnummer51 58 86 8351 58 86 ...
Peder Saxes Gate 18 4019 Stavanger
Torbjørn Aareskjold er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Torbjørn Aareskjold

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Tannlegeteamet Skrevet

Har veldig god erfaring med Torbjørn Aareskjold. Han er dyktig, behagelig og har flott nytt utstyr. Får time raskt ved behov. Gode priser.

En dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegeteamet Skrevet

Torbjørn er en dyktig og sympatisk tannlege. Var kunde hos han i 2 år og må si meg veldig fornøyd. Det var enkelt å få time, han har rimelige priser og servicen er på øverste nivå. Jeg har heller ikke opplevd komplikasjoner eller problemer etter time hos han. Har anbefalt han til venner.

Veldig fornøyd

Klinikk: Tannlegeteamet Skrevet

Torbjørn er en veldig dyktig tannlege som legger til rette for at jeg skal ha det så bra som mulig. Gode priser (til tannleger å være), god oppfølging, kjempehyggelig personale og alt i alt et meget profesjonelt tannlegekontor. Anbefales på det varmeste.

Dyktig og rolig tannlege

Klinikk: Tannlegeteamet Skrevet

En dyktig tannlege som legger til rette for at pasienten skal ha det så bra som mulig. Han var rolig og var oppmerksom på meg om min skepsis for det jeg ikke har kontroll over. Prisene er langt bedre enn de andre i byen - anbefales

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Tannlegeteamet Skrevet

Jeg opplevde Aareskjold som en dyktig tannlege både faglig og sosialt. Han tok deg også godt tid. Videre er både servicen og tilgjengeligheten veldig bra.