Profilbilde av tannlege Ingrid Birkeland Melcher

Ingrid Birkeland Melcher

Profilbilde av tannlege Ingrid Birkeland Melcher

Om

Ingrid er utdannet tannlege ved Univeristet i Oslo. Hun har jobbet hos Studenterlunden tannlegesenter siden 2009. Tidligere har hun praktisert ved en privat tannklinikk på Jessheim før hun begynte fast hos Studenterlunden.

Ingrid utfører alle allmenne tannlegetjenester, blant annet estetisk tannpleie, visdomstannfjerning, rotfylling, fyllingsterapi, krone, bro og implantatbehandling.

Autorisasjon (2009)

Ingrid Birkeland Melcher er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Birkeland Melcher

Utmerket tannlege

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Vel - det er ikke så lett for en legperson å vurdere en tannlege faglig. Men Ingrid er veldig behagelig og virker dyktig. Dessuten er de veldig flinke til å holde tiden, i det hele tatt - ingen grunn til å se seg om etter ny tannlege.

Strålende fornøyd

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Er kjempefornøyd med Ingrid som tannlege og jeg føler meg godt ivaretatt. Jeg synes hun virker veldig kompetent i faget sitt, samtidig som hun er veldig sympatisk og hyggelig. Har gått til henne i noen år nå og håper å kunne fortsette med det i all overskuelig fremtid.

Kompetent og trygg tannlege

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Ingrid er alltid blid, hyggelig og imøtekommende. Hun klarer alltid å løse de utfordringene som oppstår. Anbefales!

Dyktig og hyggelig!

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Her får man raskt time, via tlf eller nettsiden. Hyggelig personalet i skranken, dyktig tannlege og freshe lokaler.

Dyktig tannlege som jeg føler meg trygg hos

Klinikk: Studenterlunden Tannlegesenter AS Skrevet

Ingrid er en svært dyktig tannlege, jeg har gått hos henne i over ti år. Føler meg trygg hos henne. Hun gir god informasjon slik at det er enkelt å ta gode valg når det er behov for mer behandling utover den vanlige undersøkelsen. Hyggelig og behagelig å være hos.