Somayeh Sadeghi

1 vurdering

Siste vurderinger av Somayeh Sadeghi

En glede å gå til

Klinikk: Kjeller Tannhelse Skrevet

...selv om det aldri er særlig fornøyelig å gå til tannlegen, er allikevel Somayeh en behagelig tannlege. Hun forteller om alt hun skal gjøre, er forsiktig og rolig. Hun tar seg også tid til å gi utfyllende svar til en nysgjerrig pasient.

En av få tannleger jeg har likt

Klinikk: SiO Helse Skrevet

Min erfaring med Sadeghi er at hun er veldig flink til både å informere og kommunisere, noe jeg opplever at mange tannleger er dårlige på.

I begynnelsen av timene informerte hun godt om hva hun skulle gjøre og forsikret seg om at jeg var inneforstått og enig med det. Under behandling spurte hun stadig om det gikk greit og var flink til å følge med på kroppsspråket mitt. I slutten av timene svarte hun velvillig på eventuelle spørmål jeg måtte ha.

Informativ og flink tannlege

Klinikk: SiO Helse Skrevet

Jeg trengte akuttime og fikk komme til Sadeghi siden min faste tannlege ikke var her denne dagen. Jeg ble tatt godt i mot og vel nede i stolen ble jeg informert om at hva jeg trodde var hull kun var slitasjeskader og ising. Jeg hadde naturligvis spørsmål til hva jeg kunne gjøre for å slippe å det problemet videre og fikk gode og fyldige svar.

Rett etter at jeg hadde gått kom jeg på flere ting jeg lurte på, og vel inne hos tannlegen igjen svarte hun velvillig på alt jeg lurte på.

SiO-tannlegene er kanskje det beste velferdsgodet til studentene i Oslo. Siden køene allerede er lange hos dem er jeg likevel fornøyd med at ikke flere har oppdaget dette verferdstilbudet. Akuttimen kostet litt mer enn vanlig, men var langt under "vanlig" tannlegepris likevel. Studentlommeboka mi var dermed strålende fornøyd etter besøket.

SiO-tannlegene er totalt sett veldig gode, men køene er dessverre ofte veldig lange.