Hanne Nagell Storesund

Autorisasjon (2004)

Haugesund tannklinikk Telefonnummer51 50 90 0051 50 90 ...
Haraldsgata 139 5527 Haugesund
Tysvær tannklinikk
Frakkagjerdveien 100 5563 Førresfjorden
Hanne Nagell Storesund er tannlege i Haugesund og Tysvær

Siste vurderinger av Hanne Nagell Storesund

Verdens beste tannlege

Klinikk: Haugesund tannklinikk Skrevet

Hanne er en fantastisk tannlege. Hun er faglig dyktig og har i tillegg evnen til å få pasientene avslappet i stolen. Fra å være svært nervøs i forkant av tannlegebesøk har dette gått over til å bli en hyggelig opplevelse pga Hanne. Hun er beroligende og gir god forklaring underveis på hva som skjer og er opptatt av at pasienten ikke skal ha smerter. Hanne setter virkelig pasienten i fokus. Kommer definitivt til å fortsette å bruke Hanne selv, og anbefaler alle å prøve henne.

Beste tannlegen!

Klinikk: Haugesund tannklinikk Skrevet

Hanne er en fantastisk tannlege! Har hatt tannlegeskrekk i «alle» år, men hun klarte jammen å få meg gjennom både den ene og den andre behandlingen. Hun anbefales på det sterkeste!

Takk Gud for tannleger som Hanne

Klinikk: Haugesund tannklinikk Skrevet

Jeg har slik angst at jeg dropper tannlege-besøk for alt det er verdt. Men med Hanne får jeg tryggheten jeg trenger for å overvinne angsten og dukke opp i det minste. Så får jeg den tiden jeg trenger for å komme meg gjennom evt. behandling. Tusen takk, Hanne!!

Kjempe flink

Klinikk: Haugesund tannklinikk Skrevet

Hanne e den beste tannlegen ein kan tenka seg!! Kjempe dyktig,eg slite me tannlege skrekk men Hanne hun vet ka så skal til for å roe pasienten ned. Kjempe dyktig!!!!