Sigrun Bruget

Autorisasjon (2002)

Tannlege Hjortdal Telefonnummer61 25 06 9261 25 06 ...
Kirkegata 12 2609 Lillehammer
Sigrun Bruget er tannlege i Lillehammer

Siste vurderinger av Sigrun Bruget

Fantastisk god på kraftig tannlegeskrekk

Klinikk: Sigrun Bruget Skrevet

Som en med ekstrem tannlegeskrekk, oppleves hun som trygg og dyktig. Hun er flink til å være to skritt foran, alltid forklare hva hun gjør og hvorfor, hva instrumentene brukes til og hvordan de vil føles i munnen. Hun spør ofte om det går bra, tar pauser og er forståelsesfull, og oppleves som at hun tar min skrekk veldig seriøst. Hun er opptatt av at jeg skal ha en så god opplevelse som mulig ut ifra mine forutsetninger. Hun prater lett, er interessert i meg som menneske og tar seg god tid slik at jeg ikke blir mer redd. Når det viser seg at jeg må tilbake, forklarer hun nøye hva som skal gjøres neste gang slik at jeg er forberedt på hva som skal skje. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!!

Den beste tannlegen jeg har opplevd på mange år.

Klinikk: Sigrun Bruget Skrevet

Arbeider rolig, effektiv, intet stress, behagelig personghet. Har et svært godt inntrykk av tannlegen. Aldri lenge å vente, men dårlige parkeringsmuligheter.

Den aller beste tannlegen

Rask og smertfri behandling
Gir god veiledning og flink på informasjon
Alltid trygt å sitte hennes stol

Anbefales

Fantastisk bra

Klinikk: Sigrun Bruget Skrevet

Har gått hos Sigrun regelmessig siste årene. Hadde masse vondt i tennene før dette, nå er jeg smertefri. Flink og rask! har aldri måtte sitte på venterommet lenge.

Flink tannlege.

Klinikk: Sigrun Bruget Skrevet

Hyggelig og forklarer bra. Nøye. Hun er flink til å følge opp. Virker pålitelig og omtenksom. Kan trygt anbefale henne.