Bjørn Szulc Sletmo

Tannklinikken Skeie AS
Aagaards Plass 1 3211 Sandefjord
Bjørn Szulc Sletmo er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Bjørn Szulc Sletmo

Den beste behandlingen jeg har fått

Klinikk: Tannklinikken Skeie AS Skrevet

Tannlegen var profesjonell og skapte trygghet fra første stund. Fremstod som rolig og faglig dyktig!

Fantastisk flink tannlege

Klinikk: Tannklinikken Skeie AS Skrevet

Følte meg sett, hørt og ivaretatt.
En dyktig tannlege som møter pasienten der den er. Ble anbefalt Bjørn som tannlege da jeg strever med tannlegeskrekk, og jeg kommer aldri til å bytte tannlege.

Forsinket - dårlig respekt for andres tid

Klinikk: Tannklinikken Skeie AS Skrevet

Forsinket - dårlig respekt for andres tid. Blir ikke gitt beskjed ifra overfladiske personer i resepsjonen.
Får finne seg en annen tannlege.

Helt fantastisk

Klinikk: Tannklinikken Skeie AS Skrevet

Har vært mange ganger hos Bjørn. Ble anbefalt han da jeg slet med en vanvittig tannlegeskrekk som gjorde at jeg ikke gikk til tannlege på 18 år.
Dette resulterte i at jeg hadde enormt mye arbeid som måtte gjøres.

Resultatet av å gå hos Bjørn er at jeg ikke lengre har tannlegeskrekk og endelig kan smile igjen.

Han er teknisk svært god og forklarer hele tiden hva han gjør hvis du ønsker det, samt at han er forståelsefull og hyggelig nok til å kunne jobbe i psykiatrien.

Resten av gjengen er og svært hyggelig og flinke.

God opplevelse

Klinikk: Tannklinikken Skeie AS Skrevet

Bjørn er flink til å forklare hva planen er og hva som skjer underveis. Det gjør det enkelt å føle seg trygg. Når han i tillegg kommer med gode råd for bedre tannhelsen, positivt forsterker det du gjør riktig og gjør alt med et smil, da blir tannlegebesøket nesten hyggelig, selv for en med tidligere tannlegeskrekk... Jeg visste heller ikke at bor kunne ha lyddemper, men det har boret hos Bjørn, og det jeg trodde var litt "koseboring" før vi satte i gang, var visst the real deal. Ferdig før jeg ante det!

Fantastisk!

Klinikk: Tannklinikken Skeie AS Skrevet

Jeg anbefaler Bjørn til alle som trenger en tannlege. Rolig, behagelig og trygg - noe som var viktig for meg. Jeg har gått fra total angst til nå omtrent å sovne i stolen fordi han er så flink. Anbefales!

Profesjonell og meget dyktig

Klinikk: Tannklinikken Skeie AS Skrevet

Meget omgjengelig og behagelig person, som skaper beroligende atmosfære.

Sletmo er utrolig dyktig i sitt yrke. Han viser stor interesse i fagområdet, noe som tydelig gjenspeiles i resultatet av arbeidet hans - jeg har aldri tidligere mottatt tannlegebehandling av slik fagmessig kvalitet. Han deler råd og erfaringer som virkelig er til pasientens aller beste, og er nøyaktig i arbeidet sitt. Det er svært leit å være tvunget til å måtte bytte en så dyktig tannlege pga av flytting.

Meget dyktig

Klinikk: Tannklinikken Skeie AS Skrevet

En behagelig opplevelse på noe særdeles ubehagelig. Vært redd for tannlegen hele livet. Men, det var før jeg gikk til Sletmo.

Fantastisk flink tannlege

Klinikk: Tannklinikken Skeie AS Skrevet

Tannlege som er utrolig dyktig. Flink til å hjelpe pasienter med sprøyteskrekk og/eller tannlegeskrekk. Gjør det å gå til tannlegen så hyggelig og behagelig som et slikt besøk kan bli. Min faste tannlege og håper ikke jeg noensinne trenger å bytte.

Den beste tannlegen EVER!

Klinikk: Tannklinikken Skeie AS Skrevet

Jeg kjører lang vei bare for å holde denne tannlegen, har vært igjennom mange av de opp i gjennom men Bjørn Sletmo slår alle. Jeg tror det sjelden vare å føle at man har fått valuta for pengene hos en tannlege, men det gjør man virkelig her. Har sendt de tilbakemelding tidligere at denne karen er virkelig god på det han driver med samt yter alltid det lille ekstra som gjør at man føler seg godt tatt vare på. Anbefaler Bjørn på det sterkeste.