Bjørn Szulc Sletmo

Autorisasjon (2003)

Tannklinikken Skeie Telefonnummer33 46 61 7133 46 61 ...
Aagaards Plass 1 3211 Sandefjord
Bjørn Szulc Sletmo er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Bjørn Szulc Sletmo

Fantastisk Tannlege!

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Jeg har hatt den store gleden av å være pasient hos Bjørn Sletmo, og jeg kan ikke anbefale ham nok. Det første som slo meg var hans rolige og behagelige vesen. Det er noe med måten han nærmer seg jobben sin på som får en til å føle seg umiddelbart trygg, noe som er spesielt verdifullt i en tannlegestol.

Sletmo er ikke bare teknisk dyktig, men også usedvanlig kunnskapsrik. Det som skiller ham ut fra andre er hans evne til å formidle denne kunnskapen på en enkel og forståelig måte. Han ser hele mennesket, ikke bare tennene, og gir gode råd.

En annen stor fordel med Sletmo er hans løsningsorienterte tilnærming. Da jeg ønsket en profesjonell vurdering av mine tenner, tok han seg tid til å forklare de ulike behandlingsalternativene og hjalp meg med å finne den beste løsningen for min situasjon.

Alt i alt er Bjørn Sletmo en fremragende tannlege som kombinerer faglig dyktighet med en menneskelig tilnærming.

Den beste tannlegen 😊

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Hele familiens tannlege, den beste som finnes. Bjørn er en gave til alle sine pasienter. Profesjonell, dyktig til fingerspissene, empatisk, rolig og trygg. Tar seg alltid tid, selv i en stresset hverdag. Ser pasienten, og vi opplever at han alltid er på vår side og jobber for oss. Anbefales på det varmeste 😊

Veldig fornøyd!

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos. Tar seg god tid til å forklare, rolig og behagelig og gjør deg trygg. Selv om jeg har bodd fire timer unna, og fortsatt bor to timer unna, kommer jeg aldri til å bytte tannlege. Han har hjulpet meg med tannproblemer og tannlegeskrekk.

Behagelig og meget dyktig.

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Som mange andre har jeg hatt betydelig ubehag knyttet til tannlegebesøk. Dette forsvant etter jeg kom til Bjørn. Virker faglig meget dyktig, forklarer godt, er stødig og trygg. På toppen av dette er han svært sympatisk og tillitsvekkende. Resepsjon alltid imøtekommende og serviceinnstilte. Nå er det en god opplevelse å ivareta tannhelsen!

Super Tannlege

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Nyinnflyttet til Sandefjord og måtte bytte tannlege. Store skrekken for meg da jeg har store problemer med å gå til tannlege.
Leste om han her, og fulgte magefølelsen.
Godt valg.
Har overhodet ikke vært engstelig under behandling hos Sletmo.
Han er dedikert til sitt yrke, utrolig behagelig og ikke minst tar hensyn til meg som pasient.
Flink til å forklare og tar seg god tid.
Kan ikke få gitt nok gode tilbakemeldinger.
Fantastiske personale generelt også.
Rett og slett hyggelig å komme dit ( noe jeg aldri trodde jeg ville kunne si)
Godt valg hvis dere ønsker en god tannlege :-)