Bjørn Szulc Sletmo

Autorisasjon (2003)

Tannklinikken Skeie Telefonnummer33 46 61 7133 46 61 ...
Aagaards Plass 1 3211 Sandefjord
Bjørn Szulc Sletmo er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Bjørn Szulc Sletmo

Den beste behandlingen jeg har fått

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Tannlegen var profesjonell og skapte trygghet fra første stund. Fremstod som rolig og faglig dyktig!

Fantastisk flink tannlege

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Følte meg sett, hørt og ivaretatt.
En dyktig tannlege som møter pasienten der den er. Ble anbefalt Bjørn som tannlege da jeg strever med tannlegeskrekk, og jeg kommer aldri til å bytte tannlege.

Forsinket - dårlig respekt for andres tid

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Forsinket - dårlig respekt for andres tid. Blir ikke gitt beskjed ifra overfladiske personer i resepsjonen.
Får finne seg en annen tannlege.

Helt fantastisk

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Har vært mange ganger hos Bjørn. Ble anbefalt han da jeg slet med en vanvittig tannlegeskrekk som gjorde at jeg ikke gikk til tannlege på 18 år.
Dette resulterte i at jeg hadde enormt mye arbeid som måtte gjøres.

Resultatet av å gå hos Bjørn er at jeg ikke lengre har tannlegeskrekk og endelig kan smile igjen.

Han er teknisk svært god og forklarer hele tiden hva han gjør hvis du ønsker det, samt at han er forståelsefull og hyggelig nok til å kunne jobbe i psykiatrien.

Resten av gjengen er og svært hyggelig og flinke.

God opplevelse

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Bjørn er flink til å forklare hva planen er og hva som skjer underveis. Det gjør det enkelt å føle seg trygg. Når han i tillegg kommer med gode råd for bedre tannhelsen, positivt forsterker det du gjør riktig og gjør alt med et smil, da blir tannlegebesøket nesten hyggelig, selv for en med tidligere tannlegeskrekk... Jeg visste heller ikke at bor kunne ha lyddemper, men det har boret hos Bjørn, og det jeg trodde var litt "koseboring" før vi satte i gang, var visst the real deal. Ferdig før jeg ante det!