Bjørn Szulc Sletmo

Autorisasjon (2003)

Tannklinikken Skeie Telefonnummer33 46 61 7133 46 61 ...
Aagaards Plass 1 3211 Sandefjord
Bjørn Szulc Sletmo er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Bjørn Szulc Sletmo

Fantastisk!

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Jeg anbefaler Bjørn til alle som trenger en tannlege. Rolig, behagelig og trygg - noe som var viktig for meg. Jeg har gått fra total angst til nå omtrent å sovne i stolen fordi han er så flink. Anbefales!

Profesjonell og meget dyktig

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Meget omgjengelig og behagelig person, som skaper beroligende atmosfære.

Sletmo er utrolig dyktig i sitt yrke. Han viser stor interesse i fagområdet, noe som tydelig gjenspeiles i resultatet av arbeidet hans - jeg har aldri tidligere mottatt tannlegebehandling av slik fagmessig kvalitet. Han deler råd og erfaringer som virkelig er til pasientens aller beste, og er nøyaktig i arbeidet sitt. Det er svært leit å være tvunget til å måtte bytte en så dyktig tannlege pga av flytting.

Meget dyktig

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

En behagelig opplevelse på noe særdeles ubehagelig. Vært redd for tannlegen hele livet. Men, det var før jeg gikk til Sletmo.

Fantastisk flink tannlege

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Tannlege som er utrolig dyktig. Flink til å hjelpe pasienter med sprøyteskrekk og/eller tannlegeskrekk. Gjør det å gå til tannlegen så hyggelig og behagelig som et slikt besøk kan bli. Min faste tannlege og håper ikke jeg noensinne trenger å bytte.

Den beste tannlegen EVER!

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Jeg kjører lang vei bare for å holde denne tannlegen, har vært igjennom mange av de opp i gjennom men Bjørn Sletmo slår alle. Jeg tror det sjelden vare å føle at man har fått valuta for pengene hos en tannlege, men det gjør man virkelig her. Har sendt de tilbakemelding tidligere at denne karen er virkelig god på det han driver med samt yter alltid det lille ekstra som gjør at man føler seg godt tatt vare på. Anbefaler Bjørn på det sterkeste.