Duy Nguyen Minh

Duy Nguyen Minh er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Duy Nguyen Minh

Helt super tannlege

Klinikk: Høybråten Tannklinikk AS Skrevet

Jeg har brukt han helt siden han startet og er veldig fornøyd. Han har fornuftige priser og gjør ikke mer enn han må. Har vært hos mange tannleger før og aldri vært så fornøyd før. Jeg hadde tannlege skrekk før, den er ikke til stede lengre. Tannpleier der er også veldig flink.

Lett å anbefale

Klinikk: Høybråten Tannklinikk AS Skrevet

Han er en erfaren fyr, lett å like og stole på. Han kunne vært litt mer nøye, men han borrer ihvertfall ikke unødvendig. Det er en balansegang. I sammenheng med Madelaine E. Berg som er tannpleier på samme tannklinikk utgjør de et kjempebra team.

Det er også godt å se at lokalene er blitt pusset opp og han har moderne utstyr, jeg tar det som et tegn på at ting går bra rent forretningsmessig. Og det selv om prisene er fornuftig.

Super dyktig tannlege

Klinikk: Høybråten Tannklinikk AS Skrevet

Veldig flink tannlege, ikke dyrt. Jeg har tannlegeskrekk og han tok seg god tid med å forklare eller vente når jeg ønsket det. Veldig hyggelig og ikke overpriset - skiftet for eksempel ikke ut en plombe bare fordi den begynte å bli gammel. Tok en grundig sjakk av den først og sa jeg kan tenke på det til neste år da den så god ut nå.
En rolig og erfaren tannlege - jeg skal tilbake!