Anders Øren

Autorisasjon (2010)

Tannlegene på Fornebu Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Forneburingen 209, Fornebu S, Helsebygget 1364 Fornebu
Anders Øren er tannlege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Anders Øren

Veldig fornøyd

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Fikk akutt vondt i en tann midt i sommerferien. Min faste tannlege var ikke tilgjengelig, men jeg fikk time på dagen hos Tannakutten. Var i utgangspunktet skeptisk til å gå til en fremmed tannlege, men følte meg veldig godt ivaretatt av Anders Øren. Han forklarte grundig og virket til å ha både hjerte og hode på rett sted. Jeg følte meg veldig godt ivartatt. Best av alt: smertene ble borte.

Anders Øren

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen her. Profesjonell, kunnskapsrik og høyt utdannet. Tilgjengelig og ryddig avdeling.

Hyggelig og grundig

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Helt topp. Jeg har ikke tidligere opplevd pasientmedvirkning på dette nivået hos en tannlege. Anders var meget grundig i undersøkelsene, forklarte mulige årsaker til plagene og la frem sine anbefalinger / alternativer for første behandling (tannlegevakt-time). Utstråler trygghet og forklarer beroligende hva han gjør underveis ved boring. Hvis jeg hadde bodd i nærheten, hadde jeg fortsatt å gå til ham.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Anders er en svært hyggelig, grundig og dyktig tannlege. Tidligere gruet jeg meg til tannlegetimen - dette er det slutt på nå! Han forklarer alltid hva han skal gjøre før han starter behandling, gir gode råd og virker veldig kompetent.
Servicen på tannlegekontoret er upåklagelig, personalet er svært blide og hyggelige.
Tannlegekontoret har kveldsåpent, noe som gjør at man slipper å ta seg fri fra jobb. Det er kort ventetid og prisen på behandling er absolutt akseptabel.