Profilbilde av tannlege Dorita Preza

Dorita Preza

Profilbilde av tannlege Dorita Preza

Om

Dorita Preza er en erfaren tannlege og spesialist innen kjeveortopedi. Hun har også sertifisering for tannregulering ved hjelp av gjennomsiktige skinner fra Invisalign og usynlig tannregulering bak tennene fra Incognito. Hun jobber som kjeveortoped ved Adamstuen tannregulering og er også spesialistinstruktør for tannleger ved avdelingen for kjeveortopedi ved Universitetet i Oslo.

Preza har spesialistutdanning som kjeveortoped og en doktorgrad fra Universitetet i Oslo og Forsyth Institute i USA. Hennes tannlegeutdannelse er fra Humboldt Universitetet i Tyskland og hun har lang erfaring med kjeveortopedisk behandling.

I tillegg til norsk behersker Preza engelsk, tysk og albansk, og er dermed i stand til å kommunisere effektivt med pasienter fra ulike kulturer og nasjonaliteter. Preza tilbyr sine pasienter trygg og profesjonell behandling, og hun tar seg alltid tid til å lytte til deres behov og ønsker.

Kjeveortopedi

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Dorita Preza

Profesjonell, dyktig

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Dorita er en kjempe dyktig tannlege. Hun er nøye med behandlinger og følger opp behandlingene.
Hun gjør en skikkelig god jobb og jeg er veldig fornøyd med resultatene.
Tunsen takk.

Profesjonell, dyktig og kjempe hyggelig

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Dorita er en meget dyktig kjeveortoped. Hun er effektiv, flink og veldig løsningsorientert. Jeg har vert hos Dorita siden hun jobbet for Eurodent og fikk heldigvis være med videre til hennes nye klinikk på Adamstuen. Hun er dyktig på både Incognito (usynlig) og vanlig tannregulering. Anbefaler absolutt Dorita og Incognito tannregulering om du vil rette opp noen tenner.

Tusen takk for mitt nye smil :-)

Utrolig dyktig og hyggelig

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Titlen sier alt. Hun er utrolig dyktig og hyggelig. Du kan ringe med spørsmål, eller få akutt time om nødvendig. Jeg kan absolutt anbefale henne.

Kjempedyktig og meget profesjonell kjeveortoped

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Jeg ble pasient hos Dorita da hun var tilknyttet Eurodent. Jeg fikk regulering i voksen alder (26), og hadde selvsagt litt angst i forbindelse med dette. Dorita fikk meg gjennom prosessen på en avslappet og god måte. Jeg hadde et lite utenlandsopphold under prosessen, og måtte se en annen kjeveortoped en liten periode. Denne kjeveortopeden roste da arbeidet til Dorita og jeg fikk vite at det var meget profesjonelt gjort, og at behandlingen var meget "up to date". Er strålende fornøyd med resultat og oppfølging! Kan varmt anbefale henne, særlig hvis man vurderer regulering i voksen alder.

Tusen takk for mitt nye smil :-D

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Etter å ha smilt med munnen lukket hele mitt voksne liv, gikk jeg til det skritt å få regulering i en alder av 38 år. Det har vært en lang prosess og til tider tøft, men Dorita har vært en klippe hele veien. Er utrolig fornøyd med både behandling og oppfølging. Jeg anbefaler trygt Dorita til både voksne og barn!